×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری آمل از تخفیف 50 درصدی عوارض پروانه ساختمانی در بافت فرسوده شهر آمل خبر داد.

مهدی حسن نژاد عمرانی با اعلام این خبر افزود: املاکی که در بافت فرسوده شهر آمل قرار دارد برای اخذ پروانه ساختمانی شامل دریافت این تخفیف خواهد شد.

وی درباره وام ودیعه مسکن نیز اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده تاکنون حدود 35 نفر از متقاضیان وام ودیعه اسکان موقت به اداره کل راه و شهرسازی جهت اخذ وام 150 میلیون ریالی معرفی شدند.حسن نژاد عمرانی با اشاره به اینکه طرح بازآفرینی شهری آمل تا پایان شهریور ماه سال جاری تهیه و به اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران ارسال خواهد شد از تنظیم تفاهم نامه ای بین شهرداری آمل و اداره کل راه و شهرسازی مازندران برای بازآفرینی شهری مبنی بر احداث پارک بازیافت وسالن ورزشی خبر داد.

اعتبار 12 میلیارد تومانی شهرداری برای آسفالت شهری

علی محمد مقدس سرپرست شهرداری آمل  با اشاره به گلایه های عدیده شهروندان  نسبت به مشکلات آسفالت کوچه ها و معابر سطح شهر گفت: با مصوبه شورای اسلامی شهر و اختصاص این مبلغ، ساماندهی آسفالت معابر و کوچه های شهری در مناطق یک و 2 شهرداری  تا حدود زیادی ساماندهی خواهد شد .   

مقدس افزود: هم اکنون  در مرحله انتشار آگهی مناقصه و انتخاب پیمانکار قرار داریم و به محض انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی آسفالت معابر مناطق یک و دو شهرداری  آغاز می شود.

وی همچنین از آسفالت  113 هزار متر مربع معابر بافت فرسوده ،بافت تاریخی و سکونتگاه های غیر رسمی خبر داد و اضافه کرد: مبلغ یک میلیارد تومان به منظور روکش آسفالت سکونتگاه های غیر رسمی (امت آباد و رضوان 38) تخصیص داده شد. همچنین پیگیری های اداری از طریق سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری به منظور دریافت قیر رایگان و روکش آسفالت معابر بافت فرسوده و بافت تاریخی به اتمام رسید.

آغاز گند زدایی و آهک پاشی خیابان ها در فصل گرما

محمد للهی مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل با اعلام این خبر افزود: با افزایش دما سطح جوی آب  به دلیل رها سازی پسماند ها و روان آب ها بوی بدی را منتشر می کند که این سازمان گندزدایی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه نقش شهروندان بویژه کسبه و اصناف از جمله میوه و تره بار فروشان در کاهش تولید زباله با رعایت قوانین و نکات بهداشتی بسیار مهم است،گفت: رها سازی پسماندها بویژه میوه های پوسیده در جوی آب  علاوه بر ایجاد بوی بد محل تردد حیوانات موذی می شود.

للهی خاطر نشان کرد: شهروندان در هر مسیر شهری که بوی نامطبوع و یا ازدحام پسماندها زندگی شهری را مختل کرده است طی تماس با سامانه 137 شهرداری آمل مطرح نمایند تا در اسرع وقت نسبت رفع مشکل اقدام نمائیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.