- نویسنده : عيسي ملكشاهي
- 20 مه 2019
- کد خبر 61613
- 822 بازدید
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
رئیس شورای اسلامی شهر آمل : شاید جمله ای کلیشه ای باشد ولی معتقدم روابط عمومی به عنوان قلب تپنده هر سازمان است .
بمناسبت 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی از مدیران و کارکنان روابط عمومی شورای اسلامی شهر ، شهرداری ، شهرداری های منطقه ۱و۲ و سازمان های وابسته در دفتر شهردار آمل تجلیل شد .
محمد محمدی رئیس شورای اسلامی شهر آمل در این آئین ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های روابط عمومی ها افزود : قویا اعتقاد دارم روابط عمومی باید در انعکاس اخبار دو جانبه بین سازمان و اجتماع تلاش کند و مدیران، اخبار سازمان را توسط روابط عمومی انتشار دهند تا رسانه ها نیز آنها را انتشار دهند و از این طریق می توان از عملکرد سازمان ها مطلع شد و مردم نیز در جریان امور قرار خواهند گرفت .محمدی با اشاره به جایگاه مهم و حساس روابط عمومی ها ادامه داد : کار در روابط عمومی نیازمند عشق و علاقه است و تا زمانی که فردی ارزش روابط عمومی را درک نکرده باشد نمی تواند در این محیط کار کند .
سرپرست شهرداری آمل نیز در این جلسه با بیان اینکه روابط عمومی سخنگوی هر سازمانی است و منبع و مرجع خبرها باید روابط عمومی باشد اظهار داشت : مبنای مجموعه شهرداری و سازمانهای وابسته پاسخگویی است و تنها رسانه شهرداری روابط عمومی آن است . اخبار رسمی مجموعه شهرداری و سازمانها از اداره روابط عمومی منتشر خواهد شد و در غیر اینصورت سندیت ندارد .
علی محمد مقدس با بیان اینکه هر چه ارتباط تنگاتنگی بین روابط عمومی و مدیر آن سازمان برقرار باشد موجب پویایی بیشتر سازمان می شود افزود : در ابتدای شروع بکار خود در سمت سرپرستی شهرداری از طریق سامانه ۱۳۷ شهرداری مبنا را بر پاسخگویی به شهروندان عزیز قرار دادیم و امیدوارم بتوانیم با همت و تلاش همکاران خدوم شهرداری و با وفاق و همدلی در راستای اهداف شورا و شهرداری گام های موثری برداریم .
وی ادامه داد؛ انتظار دارم روابط عمومی ها جهت برطرف نمودن مسائل و مشکلات پیش رو ارائه طریق کنند و راهکار بدهند .
https://keratamoli.ir/?p=61613