×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دستگیری زوج سارق در آمل

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری یک زوج سارق سیم برق با ۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق، عملیات شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار دایره تجسس کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مامورین پس از بررسی صحنه‌های سرقت و با پی جویی‌های پلیسی دریافتند، سرقت ها از سوی یک مرد و زن با شگردی خاص انجام می‌شود.

سرهنگ آزادی گفت: با پیگیری‌های همه جانبه پلیس، سرانجام زوج سارقشناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با بیان اینکه نامبردگان از منزلشان به عنوان مخفیگاه وسایل مسروقه استفاده می‌کردند، افزود: متهمان در تحقیقات انجام شده به ۵ فقره سرقت اعتراف و مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از آنان کشف شد.

سرهنگ آزادی  گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.


دستگیری سارق قطعات خودرو در آمل

وی ادامه داد:در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات خودرو، موضوع به طور ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت و ماموران با تشکیل تیم‌های اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی موفق به شناسائی سارق شدند که پس از هماهنگی با مرجع قضائی، ماموران کلانتری ۱۲ این  فرماندهی، سارق را در عملیاتی ضربتی، دستگیر کردند.
سرهنگ آزادی افزود:متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۸ فقره سرقت قطعات خودرو در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل در پایان از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدار‌های انتظامی و تجهیز وسایل نقلیه خود به سیستم‌های ایمنی از بجا گذاشتن اسناد، اوراق بهادار، وجه نقد و اشیا قیمتی در خودرو خودداری کنند و به محض مشاهده افراد مشکوک در اطراف خودرو‌ها سریعا از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند ./علی منصوری

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.