×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بازگشایی استخرشهید شیرزاد آمل

اسماعیل پهلوان رییس اداره ورزش آمل ، ازبازگشایی استخرشهید شیرزاد آمل خبرداد.

پس از ماه ها تعطیلی عملیات بازسازی استخر شهیدشیرزادچاکسر آمل با هزینه چند صد میلیونی به پایان رسید و این استخر آماده بهربردارو خدمات رسانی به ورزشکاران وهمشریان املی شد.

پهلوان تصریح کرد: امیدواریم شرایطی فراهم شود تا نظارت دقیقترومدیریت درست روی اماکن های ورزشی صورت گیرد تا دیگه شاهد فرسودگی در این اماکن هاورزشی نباشیم که هم شامل هزینه وهم تعطیلی اماکن های ورزشی خواد بود.این هزینه های صورت گرفته برای تعمیرات وفرسودگی میتواند برای پیش برد اماکن های نیمه کار وورزشگاه دیگه برصورت بخشیدن وبهربرداری بکار گرفت.

وی ادامه داد: اگر نظارت دقیقی روی اماکن هادر سنوات گذشته صورت میگرفت امروز مجبور نبودیم مدت ها استخر را تعطیل کنیم و علاقه مندان ورزشکاران وبیمارانی که اب درمانی میکنند استفاده ازیک استخر دولتی محروم شوند.

وی افزود: در حال حاضر ۴۵ هیات ورزشی شهرستانی داریم که تنها در راس هرم یک هیات ورزشی یک خانم قرار دارد و یک مورد هم به تازگی اتفاق افتاد است که نشان می‌دهد علیرغم ظرفیت و توان بالای بانوان در این حوزه عملکرد خوبی در گذشته نداشتیم ضمن آنکه در حوزه قهرمانی، سهم مدال دختران به نسبت پسران زیر ۱۰ درصد بوده که بیانگر این واقعیت مهم است که ورزش بانوان نیازمند توجه جدی‌تر و همت مضاف و کار بیشتر در قیاس با سایر برنامه‌ها می‌باشد.

پهلوان ابرازداشتند جام رمضان در این ماه برگزارخواهدشد. با هماهنگی های صورت گرفته و صدور مجوزهای رسمی امسال شاهد برگزاری جام رمضان در دو بخش آقایان و بانوان در رشته هایی چون والیبال و فوتسال خواهیم بود./علی منصوری

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.