×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

فرمانده انتظامی آمل از دستگیری دو عامل افیونی و کشف ۶ کیلو مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اعلام این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط دو افیونی در آمل، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی میدانی، موفق به شناسایی این قاچاقچی مواد مخدر شدند. 

سرهنگ آزادی از دستگیری یکی متهمان حین تردد در محور هراز این شهرستان در عملیاتی ضربتی خبر داد و گفت: در بازرسی‌های به عمل آمده از خودروی این سوداگر مرگ ۳ کیلو گرم تریاک کشف شد. وی ادامه داد: متهم دیگر نیز در مخفیگاه اش دستگیر و مقدار سه کیلو مواد به صورت جاساز از مخفیگاه وی کشف شد.

وی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد گفت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهاد‌های مسئول با نیروی انتظامی است. 

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

دستگیری سارق اموال داخل خودرو در آمل

سرهنگ نعمت الله آزادیافزود:در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو و قطعات خودرو، موضوع به طور ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت و با تشکیل تیم‌های اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی متهم شناسائی شد.

سرهنگ آزادی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی، سارق را در عملیاتی ضربتی، دستگیر کردند که متهم در بازجوئی‌های بعمل آمده تاکنون به ۷ فقره سرقت اموال خودرو در این شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل در پایان از شهروندان، خواست  ضمن توجه به هشدار‌های انتظامی و تجهیز وسایل نقلیه خود به سیستم‌های ایمنی از بجا گذاشتن اسناد، اوراق بهادار، وجه نقد و اشیاء قیمتی در خودرو خودداری کنند. /علی منصوری


  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.