×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۱۳ فقره سرقت در آمل

فرمانده انتظامی آمل از دستگیری سارق اماکن خصوصی و کشف ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اعلام این خبر افزود: درپی وقوع چندین فقره سرقت منزل و امکن خصوصی در این شهرستان تیم ویژه عملیاتی متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی اقدامات پلیسی را برای شناسایی و دستگیریسارق آغاز کردند.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهم شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

سرهنگ آزادی با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از مخفیگاه متهم، گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان اقرار کر د.

وی همچنین از کشف ۳ کیلو مواد مخدر از یک عامل افیونی در آمل خبردادو گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط عاملی افیونی در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود:، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی میدانی، موفق به شناسایی این قاچاقچی مواد مخدر شدند.

سرهنگ آزادی از دستگیری متهم حین تردد در محور هراز این شهرستان در عملیاتی ضربتی خبر داد و گفت: در بازرسی‌های به عمل آمده از خودروی این سوداگر مرگ ۳ کیلو گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهاد‌های مسئول با نیروی انتظامی است.

وی از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.