×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری سارقان جایگاه عرضه گاز مایع و کشف 100 سیلندر گاز و یک دستگاه خودروی سرقتی در این شهرستان خبر داد . 

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اعلام این خبر افزود: در پی کسب خبری ازمرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت در یکی از جایگاه‌های عرضه گاز مایع توسط ۲ سارق نقابدار، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، اقدامات پلیس را برای شناسایی و دستگیری سارقان که برابر اعلام نگهبان جایگاه با تهدید وی در نیمه‌های شب اقدام به سرقت یک دستگاه خودروی وانت نیسان و ۱۰۰ سیلند گاز مایع ۱۷ کیلویی از این جایگاه کرده بودند، آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، سارقان را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آنان را دستگیر کردند، از کشف خودروی سرقتی که به صورت بلاصاحب در یکی از محور‌های روستایی این شهرستان رها شده بود خبر داد و گفت: در ادامه این عملیات سیلندر‌های گاز سرقتی که متهمان آن را در یکی از کارگاه‌های تعمیرات خودرو در شهرستان محمود آباد جاسازی کرده بودند نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی آمل از معرفی متهمان به مرجع قضائی خبر داد و به متصدیان کارگاه‌ها و مراکز تولیدی و خدماتی توصیه کرد ضمن بکارگیری افراد صلاحیت دار و مطمئن در نگهبانی و حفاظت از محل فعالیت خود حتما این مراکز را به دزدگیر و سایر وسایل ایمنی و هشدار دهنده الکترونیکی مجهز کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد‌های مشکوک افراد ناشناس در محل زندگی خود مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.