×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آغازعملیات تکمیلی بزرگترین فرهنگسرای مازندران درآمل طی سال 98

شهردار آمل از آغازعملیات تکمیلی بزرگترین فرهنگسرای مازندران و اولین  فرهنگسرای آمل  در سال 98 خبر داد .

احمد امیر سلیمانی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های اساسی شهر در حوزه فرهنگ و هنر عدم وجود یک فرهنگسرا در شان شهر تاریخی و فرهنگی آمل بود، افزود: خوشبختانه ساختمان نیمه کاره، بزرگترین فرهنگسرای مازندران و اولین فرهنگسرای آمل، با اراده ی اعضای محترم شورا و شهرداری، اعتبار 5 میلیارد ریالی دکتر یوسفیان ملا، نماینده محترم مردم شریف آمل در مجلس شورای اسلامی و پیگیری معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، در سال 98 تکمیل و بهره برداری می شود .

امیرسلیمانی با بیان اینکه طراحی این مجموعه به گونه ای خواهد بود تا استاندارهای لازم را رعایت کرده باشد و نظر هنرمندان شهرستان را تامین کند، افزود: این فرهنگسرا در زمینی به مساحت 3 هزار متر مربع ساخته می شود . در حال حاضر عملیات ساختمانی زیر زمین، همکف وطبقه اول آن در ابعاد هرطبقه 900 متر مربع در بلوار منفرد انجام شده است . عملیات تکمیلی ساختمان با کاربری فرهنگسرا بر اساس نقشه شامل بخش هایی نظیر؛ گالری هنر، رستوران، آمفی تئاتر، سالن انتظار، نمازخانه ، امور فرهنگی و دینی، اداری، آموزشی، نمایشگاه کتاب، کتابخانه و تالار گفتمان اجرا می شود .

 وی ادامه داد : درکنار این فرهنگسرا نیز پارکی به نام پارک هنرمندان ساخته خواهد شد تا یک مجموعه در خور شان هنرمندان کهن شهرآمل باشد.

شهردار آمل گفت:  شهرداری از چهره های فرهنگی آمل انتظار دارد در انجام این کار بزرگ در کنار ما باشند و به ما کمک کنند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.