×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
کشف و ضبط سلاح شکاری در آمل

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران از کشف و ضبط سلاح شکاری در شهرستان آمل خبر داد.

حسینعلی ابراهیمی کارنامی گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان آمل در پی گزارش دریافتی مبنی بر شکار غیرمجاز با هماهنگی قضایی و همکاری نیروی انتظامی منزل یک متخلف را بازرسی و یک قبضه سلاح شکاری به همراه حیوانات تاکسیدرمی شده مانند 2 راس قوچ و کل وحشی ، یک راس کله بز وحشی، یک طاقه قرقاول نر و یک قطعه پرنده کشف و ضبط کردند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران افزود: همچنین ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت و کنترل در حوزه استفاظی، پنج شکارچی غیرمجاز را به همراه 5 قبضه سلاح شکاری (2 قبضه قاچاق) و تعدادی فشنگ دستگیرکردند.

تعطیلی 2 معدن شن و ماسه در جاده هراز

بهمن صادق نژاد رئیس اداره حفاظت محیط زیست آمل اظهار داشت: مأمورین و کارشناسان اداره حفاظت محیط ‌زیست آمل، عصرچهار شنبه در بازدید و پایش از ۸ واحد معدن شن و ماسه در نزدیکی رودخانه هراز ، حکم به تعطیلی ۲واحد به دلیل هدایت مستقیم گل و لای و پساب حاصل از خط تولید و ایجاد آلودگی رودخانه هراز و هوا مطابق مواد ۱۱و ۱۲ قانون حفاظت و بهسازی محیط‌ زیست دادند.

وی افزود: به طور حتم این واحدها تولیدی تا رفع کامل مشکلات زیست محیطی پلمپ خواهد بود و در صورت تکرار تخلفات خود از ادامه فعالیت به طور دائم جلوگیری خواهد شد.

صادق نژاد اضافه کرد، متاسفانه برخی معادن شن و ماسه در سال های گذشته برداشت های غیرقانونی مصالح رودخانه ای ونیزمعادن کوهی حاشیه جاده هراز داشتند و باعث آلودگی هوا و آلودگی آب رودخانه هراز شدند و تهدید جدی نیز برای ساکنان اطراف آن بودند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.