×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تکذیب حذف نام شهدا از اسامی کوچه های پایین بازار /تابلوهای فرسوده، با نام سابق تعویض می شود

اداره روابط عمومی شهرداری آمل حذف نام شهدا از اسامی کوچه های پایین بازار را تکذیب کرده و هرگونه اطلاع رسانی در این خصوص را فرافکنی می داند. 

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری آمل مطلبی با عنوان ” جسارت حذف نام شهدا از اسامی کوچه ها ی پایین بازار توسط شهرداری آمل غیر قابل گذشت وخیانت آشکار است.” در فضای مجازی منتشر شد که لازم می دانیم توضیحاتی را به احترام افکارعمومی و خانواده های محترم شهدا که دانستن حقیقت، حق انهاست در ادامه تقدیم نماییم :

مقام معظم رهبری می فرمایند : خیابانها را به نام شهدا کردیم تا هر وقت نشانی منزل را می دهیم بدانیم از گذرگاه خون کدام شهید با آرامش و امنیت به منزل می رسیم.  

بنا به فرمایش معظم له ، نامگذاری کوچه ها و خیابانها به نام شهدا کمترین کاری است که می توان انجام داد تا یادمان باشد امروز اگر آرامش داریم و در امنیت زندگی می کنیم مدیون چه کسانی هستیم. 

شهرداری آمل با اعتقاد به این مهم در سالهای اخیر نام گذاری خیابانها و کوچه های اصلی شهر را در کنار اعضای محترم شورای نام گذاری شهرستان آمل در دستور کار خود قرار داده و با گشتی کوتاه در خیابانها و کوچه های شهر می توان نظاره گر این حقیقت بود.  

اخیرا در راستای یکسان سازی نام کوچه های منطقه پایین بازار مقرر شده بود کوچه های این محله به علت قدمت و تاریخی بودن با نام “میراث” به همراه عدد نامگذاری شود. اما تابلوهای مزین شده به نام شهدای گرانقدر به دلیل فرسودگی با نام شهیدان گرانقدر تعویض شود که متاسفانه پیمانکار سهوا و بدون اصلاح  تابلو های جدید اقدام به نصب تابلو های جدید کرده است که اداره روابط عمومی شهرداری آمل از کوتاهی و سوءتفاهم پیش آمده از محضر خانواه های محترم شهدا عذر خواهی می کند.  

در حال حاضر تابلوهای جدید نصب شده در کوچه های مزین به نام شهدا توسط عوامل شهرداری جمع اوری شد تا تابلوهای جدید با نام سابق و مزین به نام شهدای عزیز به جای تابلوهای فرسوده تعویض شود .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.