×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

فرماندار آمل از بهره برداری ۶۳ طرح عمرانی با اعتباري به مبلغ 376 ميليارد و 560 ميليون ريال دهه فجر امسال در این شهرستان خبرداد.

جعفر رسولی فرماندار شهرستان آمل گفت: ۶۳ طرح عمرانی با اعتبار ۳۷۶ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: ۴۸ طرح تولیدی و خدماتی از سوی بخش خصوصی با هزینه‌ای ۱۳۲ میلیارد و ۹۰۵ میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید و در نتیحه کل طرح‌ها با اعتباری ۱۶ میلیارد و ۴۶۶ میلیون تومان به افتتاح خواهد شد.

فرماندارشهرستان آمل گفت: شاخص‌ترین خدمات اداره برق شهرستان با توسعه زیرساخت‌ها وافزایش ظرفیت پست ۲۳۰ و ۶۳ کیلو ولت ـ. سایت تقویت موبایل bts ، سالن ورزشی ، ساختمان اداری، فضای آموزشی ،گازرسانی ، مجتمع آبرسانی ، خانه محله،کشتارگاه ، واحد تولیدی دام و طیور ، گل و گیاه زینتی ، توسعه ماشین آلات شالیکوبی ، توسعه ماشین آلات کشاورزی ، پرورش ماهیان سردآبی پرورش گاو شیری ، واحد تولیدی مصنوعات چوبی، پرورش بز آلپاین و تولید مواد پروتئینی سویا،لوازم تراکتور و ورق فلزی، پرورش مرغ گوشتی ۱۴ میلیارد با ۳۶۰ نفر اشتغالزایی که تعداد ۱۸۸۶۸ خانوار در ۶۵ روستا و شهر‌های شهرستان از این طرح های بهره مند می‌شوند.


وی در پايان حضور تمامي دستگاههاي اجرايي و بازديد از عملکرد دستاورد چهل ساله نظام را خواستار شد و از خبرنگاران خواست تا با  انعکاس اخبار دستاوردهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي را به سمع و نظر شهروندان محترم برسانند . 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.