×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
با توجه به شرایط اقتصادی کشور وناکافی بودن اعتبارات استانی برای اجرای پروژه‌ها کافی باید از اعتبارات ملی بهره گرفت

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی: با توجه به شرایط اقتصادی کشور مطمئنا اعتبارات استانی برای اجرای پروژه‌ها کافی نیست و باید از اعتبارات ملی بهره گرفت.

عزت‌الله یوسفیان‌ملا در همایش شوراها و دهیاران بخش مرکزی این شهرستان همزمان با سالروز حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 با بیان اینکه مردم در هر شرایطی باید همراه  و خدمت‌گذار مردم باشند اظهار داشت: در اجرای رسیدگی به امور مردم باید غرور را کنار گذاشته و هر آنچه که در توان داریم برای خدمات‌رسانی به آنها گام اساسی برداریم.

وی با اعلام اینکه برای خدمات‌دهی به مردم تاکنون وارد سیاستی که شعار دهم و سیاست‌زده شوم نشده‌ام، گفت: تمام تلاشم احقاق حقوق مردم بوده و برای رفاه مردم این شهرستان تمام سعی خود را به‌کار می‌برم.

یوسفیان‌ملا با اشاره به اینکه به منظور تامین اعتبارات موفق به جذب 10 میلیارد ریال اعتبار ملی برای پروژه‌های آب شرب روستایی و 10 میلیارد و 500 میلیون ریال اجرای طرح هادی شدیم، افزود: تاکنون برای جذب این اعتبار سعی شده زمانی وجوهات را اختصاص دهیم که پروژه‌ها در دستور کار قرار گیرد و معطل تخصیص اعتبارات استانی نماندیم.

وی از جذب 400 میلیارد ریال اعتبار ملی در چهار ماه اخیر برای پروژه‌های عمرانی و شهر این شهرستان خبر داد و گفت: این اعتبارات برای ساخت سالن ورزشی پائین بازار، استادیوم ورزشی شهید چمران، تعریض خیابان امام رضا(ع) و قیر آسفالت درون شهری اختصاص یافته است.

این نماینده مجلس با اشاره به تامین سوخت کشاورزان این شهرستان با توجه به فرارسیدن فصل کشاورزی عنوان کرد: خوشبختانه تمام مناطق روستایی و شهری آمل از نعمت گاز بهره مند شدند و گازرسانی منطقه کوهستانی نیز پس از اجرای آن در شهر رینه، مابقی مناطق کوهستانی در دست اجرا است.

وی با اشاره به ساخت پروژه آزادراه جدید تهران به آمل یادآور شد: در آخرین اقدام برای ساخت این پروژه ملی نامه آزادراه پردیس به رودهن به وزارت راه داده شد که انتهای این آزادراه یال آبعلی است و شامل قطعه اول آن به پلور منتهی می‌شود؛ این پروژه به دلیل اینکه اعتبارات دولتی اختصاص نمی‌یابد سرمایه‌گذاران می‌توانند ورود یابند و به سرمایه‌گذاری بپردازند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.