×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تخریب دامهای هوایی در آمل

رییس اداره محیط زیست آمل از تخریب ۴ رشته دام هوایی در امام زاده عبدالله این شهر خبر داد.

بهمن صادق نژاد رییس اداره محیط زیست امل گفت:ماموران یگان حفاظت محیط زیست در پی گشت و کنترل مناطق جنگلی سنگ درکا بخش امامزاده عبدالهز این شهرستان، ۴ رشته دام هوایی صیادان که برای شکار پرنده ابیا برپا کرده بودند را تخریب کردند.

وی افزود: ماموران یگان ۲بهله جغد و یک قطعه ابیا، گرفتار در دام هوایی را رها سازی کردند.

پلمپ  2 معدن آلاینده محیط زیست در آمل

بهمن صادق نژاد همچنین ضمن اعلام خبر پلمپ  2 معدن آلاینده محیط زیست در آمل افزود :پساب این معادن به صورت مستقیم به رودخانه هراز هدایت می شد که مورد اعتراض و شکایت ساکنان پایین دست قرار داشت.
وی ادامه داد: کارشناسان محیط ‌زیست نیز پس از بازدید این موضوع را تایید کردند و در نهایت با اخذ مجوز قضایی، پلمپ شدند و تا رفع کامل مشکلات زیست محیطی پلمپ باقی خواهند ماند.
صادق نژاد گفت: بر اساس مقررات زیست محیطی، این دسته معادن حتی پس از رفع مشکلات زیست محیطی در صورت که بار دیگر مرتکب تخلف شوند برای همیشه از فعالیت آنها جلوگیری خواهد شد.
رییس اداره حفاظت محیط زیست همچنین ضمن اعلام خبر ارائه اخطار زیست محیطی به سه معدن دیگر در این شهرستان طی هفته جاری گفت : بازرسان این اداره پس از بازدید از هشت معدن شن و ماسه در نزدیکی رودخانه هراز، متوجه شدند که سه معدن از این تعداد بعضی شرایط تولید و شست و شوی مواد معدنی را رعایت نمی کنند و باعث ایجاد آلودگی زیست محیطی می شوند.


دستگیری شکارچی متخلف در آمل

همچنین رییس اداره محیط زیست آمل گفت:: ماموران یگان حفاظت در پی گشت و کنترل در منطقه حوزه استحفاظی دابودشت آمل موفق به دستگیری یک متخلف شکار شدند.
وی افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل به همراه یک قبضه سلاح شکاری دولول، ۱۵عدد فشنگ و ۳ دستگاه اسپیکر کشف و ضبط کردند.
صادق نژاد ادامه داد: در ادامه ماموریت ۱۵رشته دام هوایی صیادان تخریب شد.
رییس اداره محیط زیست آمل افزود: ۲ قطعه مرغابی و اقطعه چنگر اسیر شده در دام هوایی تلف شده اند.
وی گفت:۲ قطعه پرنده خوتکا و یک قطعه چنگر توسط ماموران یگان رها سازی شد.

پلمپ واحد غیرمجاز عرضه زیتون پرورده درآمل

فرامرز اکبری رییس شبکه بهداشت و درمان آمل گفت:یک کارگاه تولید وعرضه زیتون پرورده به دلیل نداشتن پروانه‌ بهداشتی با حضور نماینده دادستان، کارشناس حقوقی و کارشناسان واحد نظارت بر مواد غذایی آرایشی و بهداشتی شبکه بهداشت این شهر پلمپ شد.
وی افزود: ادوات این کارگاه غیرمجاز توقیف شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.