×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
زندان سرانجام کارسارقان قطعات خودرو در آمل

فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری ۲ سارق اموال و قطعات داخلی خودرو با ۳۳ فقره سرقت در شهرستان آمل خبر داد.

سردار سیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران گفت: درپی وقوع چندین فقره سرقت اموال و قطعات داخلی خودرو در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی آمل با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی ۲ سارق سابقه دار را به عنوان مظنون شناسایی کردند.

سردار میرفیضی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده به سرقت اموال و قطعات داخلی خودرو‌ها در این شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری ۲ مالخر اموال مسروقه در ادامه این عملیات نیز خبر داد و افزود: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تا کنون به ۳۳ فقره سرقت اموال و قطعات داخلی خودرو‌ها در این شهرستان اعتراف کردند.

وی از کشف قریب به ۵۰۰ میلیون ریالی اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان خبر داد و گفت:این دو سارق حرفه‌ای و مالخران اموال مسروقه پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی از مردم، خواست: ضمن نصب تجهیزات ایمنی و بازدانده بر روی خودرو، از پارک اتومبیل خود در مکان‌های خلوت و فاقد روشنایی خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند./علی منصوری

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.