×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری آمل به مناسبت روز ملی حمل و نقل از توسعه خدمات حمل و نقل در شهر آمل خبرداد.

 محمد علی سبز علی پور تصریح کرد: حمل و نقل در همه مناطق جهان یکی از مهمترین مولفه خدماتی محسوب شده و نقش تعیین کننده ای در ابعاد اقتصادی، سیاسی و اجتماعی دارد.

وی یادآور شد: امروزه تنوع خدماتی حمل و نقل عمومی موجب شده تا علاوه بر کالاها اشاعه فرهنگ ها نیز رنگ تازه تری به خود بگیرد و در این اثنا مشترکات زندگی بشری عامل یکدلی و صمیمیت بین جوامع شود.

وی گفت: ۲۶ آذرماه که از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور به نام روز حمل و نقل نام گرفت فرصتی است تا به همه تلاشگران این عرصه بویژه جامعه حمل و نقل عمومی درون شهری آمل که آسایش،آرامش و امنیت شهروندان را با وجود همه مشکلات و ناملایمت های اقتصادی و اجتماعی، خط مشی خود قرار داده است عرض تبریک داشته و ازآنان تقدیر و تشکر کرد.

سبزعلی پور بیان کرد: گسترش حمل و نقل عمومی؛ توسعه خدمات شهری شعاری است که در سال ۱۳۹۷ توسط سازمان مدیریت حمل و نقل بارو مسافر شهرداری به شهروندان آملی اعلام شده تا با گسترش کیفیت خدمات حمل و نقل عمومی متضمن توسعه خدمات شهری باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.