×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نامگذاری معابر و کوچه های سطح شهر آمل

مدیر اداره روابط عمومی شهرداری آمل از نصب 296 تابلوی نامگذاری معابر و کوچه های سطح شهر خبرداد.

امیر منوچهری آملی با تشکر ویژه از همراهی سید جعفر رسولی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بعنوان رئیس کمیته نامگذاری شهر، افزود: نام خیابان ها و معابر مهم شهر در کنار مبلمان شهری، فضاهای سبز تعریف شده، میدان ها، خیابان ها، حمل ونقل، گرافیک و نمایه هایی که در شهر استفاده می شوند از مهم ترین نمادهای شهری هستند که ، در واقع معرف فرهنگ، میزان پیشرفت و البته شناسنامه یک شهرمحسوب می شود.

منوچهری آملی با بیان اینکه، از طرفی نام گذاری معابر باید بر اساس فرهنگ،پیشینه و مرتبط با نام مفاخر دینی،فرهنگی ، سیاسی ، یادگاران دفاع مقدس و شهدای عزیز باشند اظهار داشت : در کنار همه این عوامل لزوم توجه به خواست های مردم نکته ای است که نباید فراموش شود زیرا در نهایت تمامی خدمات صورت گرفته در شهر مستقیم و یا غیر مستقیم با زندگی مردم شهر در ارتباط است.

وی ادامه داد : علاوه بر این در نام‌گذاری‌ها موارد دیگری از جمله آسان‌ بودن اسامی برای آدرس‌دهی و مأنوس بودن آن برای مردم نیز رعایت می‌شود. ولی طبعاً جلب رضایت تمام سلایق و تأمین نقطه نظرات همه شهروندان در نام‌گذاری‌ها امکان‌پذیر نیست که از این بابت از شهروندان عذر خواهی می کنیم .

مدیر اداره روابط عمومی شهرداری آمل در خاتمه از شهروندان درخواست کرد، نظرات خود را در این زمینه، با سامانه ۱۳۷ در میان بگذارند تا از مشارکت مردم در هویت سازی فرهنگی شهر استفاده شود.

گفتنی است ؛ از ابتدای سال تا کنون تعداد 870 عدد تابلوی نامگذاری معابر شهری از طریق اداره روابط عمومی شهرداری ساخته و از طریق واحد عمران نصب شده است .

 .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.