×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
لزوم اصلاح بريدگي هايي بدون مجوز در سطح شهر آمل

معاون هماهنگي امور عمراني فرمانداري بر  اصلاح بريدگي هايي بدون مجوز شورای ترافیک در سطح شهر آمل تاکیدکرد.

اصغر کردي معاون هماهنگي امور عمراني فرمانداري در جلسه شوراي ترافيک اظهار داشت : باتوجه به مصوبات جلسات قبلي همه دستگاههاي اجرايي موظف به اجراي تمامي مصوبات و دستورالعملهاي ابلاغي هستند وبايد مصوبات را به خوبي اجرا نمايند تا شهروندان و مسافران دچار مشکل در امر تردد نشوند .

اين مسئول در ادامه افزود : باتوجه به خرد جمعي مي توان بسياري از مشکلات پيش رو را حل نمود و اجراي پروژه هاي عمراني در سطح شهرستان حتماً بايد با اخذ مجوز از راهنماي ورانندگي و ديگر ادارات انجام گردد و علائم هشدار دهنده راهنمايي ورانندگي و ايمني در نقاط حادثه خيز  نصب گردد تا جلوي بسياري از اتفاقات ناگوار گرفته شود .

معاون هماهنگي امور عمراني فرمانداري ويژه شهرستان آمل افزود : با توجه به اينکه در جلسات قبلي تذکرات لازم در زمينه ايجاد و نصب بريدگي در سطح شهرستان به ادارات ذيربط داده شد اما ملاحظه شد که تعدادي از بريدگي هايي در سطح شهر احداث گرديد که بدون مجوز از شوراي ترافيک صورت گرفته که اين عمل خلاف قانون بوده و هرگونه اتفاقي در اين مکانها صورت گرفت دستگاههاي ذيربط مسئوليت آنرا بر عهده خواهند گرفت .

کردي بيان داشت : نرخ مصوب تاکسي هاي درون شهري و برون شهري مي بايستي تا آخر مهر از سوي سازمان حمل و نقل شهرداري و دستگاههاي ذيربط اعلام و نرخ آن بصورت برچسبي بر روي شيشه خودروها عمومي و تاکسيها که در امر جابجايي سرويس دهي و جابجايي مسافر فعاليت مي نمايند نصب گردد تا به شهروندان اطلاع رساني شود .

در ادامه سرهنگ نعیمی، جانشین پلیس راهور شهرستان آمل با بیان اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی دیگر توانایی کنترل ترافیک چهار راه فجر را ندارد، گفت: از ابتدا هم مخالف احداث این تقاطع در ان مکان بودیم.
وی با اشاره به اینکه مشکل ترافیکی چهار راه فجر زیاد است، عنوان کرد: در ابتدا باید بازار جمع اوری میشد و مابقی مشکلات این مسیر حل میشد اما در انتها به فکر این موضوع افتادیم.
این مسول با بیان اینکه ایستگاه چمستان معضل دیگری در امل است، تاکیدکرد: محورهای مختلف آمل دارای ایستگاه است اما باید فکری به حال ایستگاه چمستان کرد که چندین ایستگاه در خیابان شیخ فضل الله نوری دارد.
جانشین راهنمایی و رانندگی شهرستان آمل با اشاره به اینکه اکثر شکایات مردمی ازاین چهار راه است، ادامه داد: تقاطع چهار راه فجر کارایی لازم را ندارد.
وی با بیان اینکه تمام توان عملیاتی پلیس راهنمایی و رانندگی امل خرج این تقاطع شده است، تاکیدکرد: تقاطع چهار راه فجر باید جمع شود.
نعیمی با اشاره به اینکه جذب ترافیک تقاطع چهار راه فجر زیاد است؛ ادامه داد: دوسال تمام مسولین شهر جور این تقاطع را کشیدند و یک ماه این تقاطع بسته شود و با گاردریل دوربرگردانی ایجاد شود.
وی با بیان اینکه چندین جلسه قبل از احداث این میدان با کارشناس امر صحبت شد که این میدان در عمل کارایی لازم را ندارد، گفت: تذکر داده بودیم که میدان قبلی جمع نشود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.