×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مازندران خبرداد؛تخصیص اعتبار ۹۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل سد هراز

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مازندران با اشاره به اینکه 50 میلیارتومان از سازمان برنامه و بودجه پول و اسناد اخذشد، ادامه داد: 90 میلیارد تومان در سال جاری بابت سدهراز باید جذب و تخصیص شود.

محمد ابراهیم یخکشی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مازندران با بیان اینکه سد هراز تاکنون 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشته، گفت: جاده جایگزین سد نیز 12 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی با اشاره به اینکه از 80 میلیاردتومانی که ابلاغ شده بود 40 میلیاردتومان جذب شد، اظهار داشت: 40 میلیارد دیگر در همین ماه تخصیص داده می شود.
این مسول با بیان اینکه پیمانکار سدهراز در حال کار کردن است، خاطرنشان کرد: سد و محور جایگزین دارای یک پیمانکار است.
این مسول با اشاره به اینکه 50 میلیارتومان از سازمان برنامه و بودجه پول و اسناد اخذشد، ادامه داد: 90 میلیارد تومان در سال جاری بابت سدهراز باید جذب و تخصیص شود.
یخکشی با بیان اینکه معاون وزیر بابت سدهراز درخواست 50 میلیاردتومان دیگر کرده است، گفت: از محل ردیف بودجه و مازاد بر بودجه به دنبال تخصیص بودجه برای سد هراز هستیم
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مازندران با اشاره به اینکه کارگاه سدهراز تاکنون تعطیل نشده است، تاکیدکرد: متناسب با منابع و کارهای فیزیکی امور پیش می رود و تزریق بودجه به سد هراز انجام می شود.
وی با بیان اینکه برای پل های مسیرجایگزین محور هراز پیمانکار فرعی جذب خواهدشد، عنوان کرد: در حال حاضر تمام تمرکز بر روی یک مسیر است تا مشکل ترافیکی منطقه حل شود
این مسول با اشاره به اینکه جذب پیمانکار فرعی برای پل مسیر جایگزین در مرحله مناقصه است، تاکیدکرد: هفته آینده نزد فرماندهان قرارگاه خاتم خواهیم رفت و این مطالبه مهم مردم بابت اتمام رسیدن سریع مسیرجایگزین سد هراز زودتر به سرانجام برسد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مازندران گفت: به دنبال این هستیم که فرمانده قرارگاه خاتم برای بازدید از مسیرجایگزین محور هراز به منطقه بیاید و بازدید به عمل بیاورد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.