×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نماینده مردم آمل با حضور در جلسه شواری شهر آمل خبر داد؛ تخصیص اعتبار برای تکمیل ساختمان نیمه کاره فرهنگسرای شهرداری آمل

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخصیص 500 میلیون تومان اوراق قرضه برای تکمیل ساختمان نیمه کاره فرهنگسرای شهرداری آمل تاکیدکرد: بیش از این مبلغ نیز با ادامه روند پروژه تزریق خواهدشد.

عزت اله یوسفیان ملا با حضور در صحن علنی شورای شهر آمل با اعضای شورا به بحث و گفت و گو پرداخت.

وی در این جلسه با بیان اینکه اعضای شورای شهر آمل کارآزموده، امتحان پس داده و سریع العمل هستند، گفت: این افراد در کنار هم موجب هم افزایی هم می شوند و می توانند اقدامات ماندگاری برای شهر انجام دهند.

نماینده مردم امل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهرداری ها در سطح کشور با مشکلات مالی مواجه هستند، اظهار داشت: در زمانیکه اکثر شهرداری ها در فکر پرداخت حقوق کارمندان هستند انجام چنین اقداماتی جای تحسین دارد.

این مسول با اشاره به تخصیص 500 میلیون تومان اوراق قرضه برای تکمیل ساختمان نیمه کاره فرهنگسرای شهرداری آمل تاکیدکرد: بیش از این مبلغ نیز با ادامه روند پروژه تزریق خواهدشد.

یوسفیان ملا با بیان اینکه بیش از 8 میلیارد تومان برای تعریض خیایان امام رضا در نظر گرفته شد و پرداخت می شود، ادامه داد: تعریض خیابان امام رضا از اقدامات مهم شهرداری است.

وی با اشاره به اینکه مسولین باید در کنار هم باشند، گفت: قابل قبول نیست که اداره ای دیگر بابت مشکلی که در حال انجام شدن است از مسول دیگر شکایت کند و این درد باید درد همه باشد.

محمد محمدی رئیس شورای شهر آمل نیز دراین جلسه گفت: بابت تعریض خیابان امام رضا،اقدامات مثبتی که در سطح شهر آمل روزانه شاهد آن هستیم از تلاش ها و اقدامات ارزنده دکتر یوسفیان تقدیر و تشکر کرد.
وی در ادامه بیان کرد: مشکلات اساسی شهرستان آمل مربوط به وضعیت نامناسب آسفالت در نقاط مختلف شهر ،عدم سامان دهی مناسب در ۴راه خیابان نور و مهم تر از همه مشکلی که سالیان سال همشهریان آملی را نگران کرده است یعنی عمارت اشاره کرد.

احمد امیرسلیمانی شهردار آمل نیز در ادامه درباره نهضت آسفالت گفت: این کار با حمایت نماینده فهیم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی با اختصاص امتیاز قیر صورت گرفته است. و به یاری خدا ادامه خواهد داشت.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: کشتارگاه صنعتی در آمل یکی دیگر از پروژه های بزرگ می باشد که با یاری فرماندار ویژه شهرستان آمل تا کمتر از یک ماه آینده مجوزات لازم اخذ خواهد شد.
وی ادامه داد: نیروگاه زباله سوز با سرعت بالا در حال انجام می باشد و ما توانستیم زمین پاساکش را به طور کامل تصرف کنیم و منتظر تحویل مناقصه از طرف ۵کشور راه یافته به مرحله نهایی تا ۴۵روز آینده هستیم .
وی در پایان گفت: تعرض خیابان امام رضا(ع) مبلغی بالغ بر ۸و نیم میلیارد تومان در حال انجام است. و اجرای پروژه ورزشگاه پایین بازار با اراده خوبی پیگیری می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.