×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شهردار آمل خبرداد؛تایید اسناد مناقصه پاساکش توسط وزارت کشور

شهردار آمل با اشاره به تسطیح راه دسترسی به پاساکش عنوان کرد: اسناد مناقصه توسط وزارت کشور تایید شد و تا 45 روز دیگر این اسناد بازگشایی می شود.

احمدامیرسلیمانی، شهردار آمل در حاشیه افتتاح ساختمان شهرداری منطقه 1 در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه هرآنچه در توان داریم برای آبادانی آمل تلاش می کنیم، گفت: موقعیت جغرافیایی کشتارگاه صنعتی آمل قطعی شده است و تا یک ماه دیگر مجوز احداث آن صادر می شود
وی با اشاره به تسطیح راه دسترسی به پاساکش عنوان کرد: اسناد مناقصه توسط وزارت کشور تایید شد و تا 45 روز دیگر این اسناد بازگشایی می شود.
این مسول با بیان اینکه با پیگیری نماینده مردم امل درمجلس 8 میلیارد و 400 میلیون تومان برای تعریض خیابان امام رضا در نظر گرفته شد، تاکیدکرد: احداث مجموعه ورزشی پایین بازار در دست اقدام است
امیرسلیمانی با بیان اینکه بیش از 1 میلیارد تومان برای ساختمان شهرداری منطقه 1 هزینه شد، اذعان داشت: با احداث این ساختمان به دنبال تسهیل در امور مردم هستیم
محمد محمدی، رییس شورای شهر آمل در این خصوص گفت: با تخریب و تملک واحدهای تجاری در خیابان امام رضا عملیات تعریض این خیابان جدی تر پیگیری خواهد شد.
وی افزود: با وجود مشکلات اقتصادی شهرداری آمل به جد پیگیر مسائل عمرانی شهر است.
این مسول تاکیدکرد: امیدواریم شاهد حمایت های بیشتر نماینده مردم آمل از شهرداری و پروژه های شهری باشیم همانگونه که تا به حال بوده است.
امام جمعه مردم امل ضمن تشکر از مسولین شهر بابت حل مشکلات مردم و انجام پروژه های عمرانی گفت: در سایه همدلی و وحدت می توان کارهای بزرگی انجام داد.
وی تاکیدکرد: امیدواریم پس از اقدامات بزرگی که در خیابان امام رضا صورت می گیرد شاهد فعالیت در جاده شیخ فضل الله نوری نیز باشیم.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.