×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پایان بلا تکلیفی 13 ساله ورزشگاه شهید چمران آمل

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از بسته شدن پرونده ورزشگاه شهید چمران آمل بعد از 13 سال خبرداد.

حبیب حسین زادگان در جلسه شورای اداری شهرستان آمل افزود: وجود مالکان و شاکیان حقوقی برای ورزشگاه آمل باعث شد تا ساخت ان چند بار در این سالها متوقف شود و اما پس از حدود 25 سال مشکلات حقوقی این ورزشگاه نیز با تعامل با شاکیان و مالکان برطرف و توافق کامل شد.
وی با بیان اینکه پیمانکار جدید ورزشگاه آمل نیز انتخاب و بزودی تجهیز کارگاه خواهد کرد، گفت: امیدواریم حداقل تا 2 سال آینده ورزشگاه نیمه کاره شهید چمران آمل تکمیل و بهره برداری شود.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، همچنین به درخشش ورزشکاران استان در بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا اندونزی اشاره کرد و گفت: از مجموع مدال های کسب شده کاروان ایران در این بازیها حدود ٢5 درصد مدال ها توسط ورزشکاران مدال آور مازندرانی کسب شد.
حسین زادگان با اشاره به اینکه ورزشکاران مازندرانی از ابتدای امسال تاکنون بیش از ٢٨5 مدال طلا، نقره و برنز از مسابقات جهانی، آسیایی وبین المللی کسب کردند، افزود: از این نظر مازندران توانسته رکورد جدیدی را درکسب مدال ها که دراختیار داشته از آن خود کند.
وی ادامه داد: مازندران از نظر مدال آوری به تنهایی به اندازه حدود 17 استان کشور عملکرد دارد و این مهم باید مورد توجه مدیران کشوری در اختصاص و توزیع اعتبار و تکمیل زیرساخت های ورزشی استان نیز باشد.
حسین زادگان با بیان اینکه در میان شهرستانهای مازندران، آمل یکی از شهرهای کلیدی استان در کسب مدال در مسابقات مهم برون مرزی رشته های انفرادی و تیمی است، گفت: تیم والیبال کاله آمل، به عنوان تنها تیم لیگ برتری دارای ثبات مدیریتی وباشگاهی است که تحت عنوان نام مازندران توانسته به خوبی درخشش و افتخارآفرینی کند.

آمل منطقه ویژه اقتصادی/آغاز ساخت آزادراه تهران – آمل

در ادامه این جلسه عزت الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی از آغاز ساخت آزاد راه تهران – آمل خبرداد و افزود:این آزاد راه در دو فاز از تهران به تونل آبشار پلور و پلور تا آمل ساخته می شود و در حال حاضر فاز اول آن توسط خاتم النبیاء شروع شده است.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمل به لطف الهی از لحاظ اعتبار مورد توجه است، ادامه داد: این توجه ها از پایتخت به این شهرستان را مدیون مردم شهرستان آمل هستیم.

یوسفیان ملا با اشاره به اینکه در بعضی از روزهای تعطیل در حد فاصله ساعت ۱٣ تا ۱٧ عصر بیش از ٢۰۰ هزار خودرو از سمت دریا به پایتخت از محور هراز تردد می کنند، افزود: از ٣٩۴ کیلومتر راه کناره، اکثر خودروها علاقمند به تردد از محورهراز هستند.

وی با بیان اینکه در تمامی پروژه های آمل تمایلی به فاینانس نداریم، افزود: تمایلی به جذب سرمایه گذار در پروژه های این شهرستان نداریم به این دلیل که اگر سرمایه گذار ورود کند باید از مردم پول بگیرد و ما در نقابل این مهم ایستادگی کردیم.

یوسفیان ملا با اشاره به اختصاص ۱۱ میلیاردتومان اعتبار برای تجهیز استادیوم شهرستان آمل گفت: این استادیوم به مدت ٢۰ سال مشکل پرونده قضایی داشت که مدت ها وقت گذاشته شد با مالکان جلسه برگزار شد که خوشبختانه امروز حل شد و برای جذب پیمانکار آگهی شد.

وی با بیان اینکه ٣ نقطه از مازندران به عنوان منطقه آزاد معرفی شد اما متاسفانه اختلاف ها مانع تصویب این مهم شد، گفت: دولت نمی تواند در یک زمان سه منطقه آزاد ایجاد کند و این اختلاف ها باعث شد که در هیئت دولت تصویب نشود.

یوسفیان ملا گفت: منطقه ویژه اقتصادی برای شهرستان آمل تصویب شد و منتظر تایید شورای نگهبان هستیم.

سید جعفر رسولی فرماندار ویژه آمل نیز با اعلام خبر ساخت کشتارگاه صنعتی در آمل افزود: کشتارگاه سنتی آمل از سال ۱٣٣٩ تا به الان در حال فعالیت است و یک سری مشکلات دارد که در حال حاضر با حمایت استاندار مازندران و دیگر مسئولان استان مجوز ساخت کشتارگاه صنعتی در آمل صادر شد و شهرداری آمل این مهم را شروع کرد.

فرماندار ویژه آمل با بیان اینکه در هفته دولت سال جاری بیش از ۱۵۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ٨۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید، افزود: علی رغم وضعیت کمبود اعتبار، خوشبختانه در آمل پروزه های عمرانی در دست اقدام است.

رسولی با اشاره به اینکه پروژه های عظیم ملی در آمل با حمایت دولت و پیگیری نماینده شهرستان در حال ساخت است، افزود: پیمانکاران برای ساخت پروزه محور هراز، سد و جاده جایگزین، پل روگذر هزار سنگر، فاصلاب شهری و غیره در حال فعالیت هستند و این پروزه ها نوید بخش است.

وی با بیان اینکه در چند ماه اخیر چندین وزیر و معاون وزیر از این شهرستان بازدید داشتند، گفت: یکی از دغدغه های مردم آمل اتمام استادیوم این شهرستان بود که برای این امر ۱۱ میلیارد اعتبار تخصیص داده شد.

رسولی مرکز خرید برنج در آمل را پشتوانه ای برای کشاورزان دانست و گفت: این مرکز برای خرید تصمینی برنج کشاورزان دایر شد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.