×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
عزت‌الله یوسفیان‌ملا:خدمت به مردم هیچگاه گم نمی شود  و ماندگار می ماند

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه باید برای خدمت به مردم شبانه‌روزی تلاش داشته باشیم، بیان کرد: خدمت مطلوب و رضایت‌بخش هیچ وقت گم نمی‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرات آملی،عزت‌الله یوسفیان‌ملا پنج‌شنبه‌شب در آئین افتتاح همزمان پنج پارک محله با اشاره به اینکه در این وضعیت و شرایط سخت اقتصادی پنج پارک و پروژه عمرانی درشهرآمل افتتاح شود جای خوشحالی است، گفت: اینکه درشهرآمل از گرانترین نقطه شهر تا ارزانترین نقاط شهر  دریک روز ۵ پارک بزرگ درسطح محلات افتتاح می شود، کار کوچکی نیست وباید قدردان بود.

نماینده مردم آمل درمجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه درشرایطی که شهرداری های کشور برای پرداخت حقوق پرسنل شان مانده اند و ما امروز در آمل به همت شورای شهر وشهرداری آمل پارک افتتاح می کنیم، افزود:خدمت به مردم هیچگاه گم نمی شود  و ماندگار می ماند، الان خدمت خوبی از سوی  شهرداری در شهر در حال انجام است. شهرداری باید خودش بودجه اش را تامین کند واین جای شکر و افتخار دارد باید به مردم آمل به خاطر این همت شورا و شهرداری تبریک گفت.

این مسؤول با اعلام اینکه تنها استادیوم ورزشی آمل که مردم خاطرات بیشمار از آن دارند نزدیک به 20 سال مشکل قضایی داشت، افزود: بعد دو دهه مشکلات قضایی استادیوم فوتبال شهید چمران برطرف شده است و با در نظر گرفتن اعتبار 11 میلیارد تومانی آگهی برای جذب پیمانکار داده شد تا هر چه زودتر شاهد افتتاح آن باشیم.

یوسفیان‌ملا با اشاره به تداوم عملیات اجرایی سالن ورزشی در منطقه پایین بازار و افتتاح آن در آینده نزدیک، گفت: پل روگذر میدان هزار سنگر که نقش بسزایی در روانی تردد و کاستن گره و ترافیک شهری دارد با شدت به کار خود ادامه می‌دهد.

رییس شورای اسلامی شهرآمل هم دراین آیین از حمایت ها وپیگیری های دکتریوسفیان ملا نماینده مردم آمل درمجلس شورای اسلامی برای تخصیص اعتبارهای ملی برای طرح های شهرداری قدردانی وسپاسگزاری کرد وگفت:  پارسال هفت ونیم میلیارد تومان برای تعریض بلوارامام رضا(ع)  اعتبار ویژه اختصاص یافت وشهرداری به این حمایت ها وکمک ها برای توسعه شهری نیازمند است.
محمد محمدی افزود: از امیرسلیمانی شهردارآمل هم قدردانی می کنیم، درشرایط حساس کنونی که شهرداری ها درپرداخت حقوق ها مشکل دارند، شهرداری آمل پروژه های مهم شهری برای شهروندان افتتاح می کند.
وی ادامه داد: خوشبختانه این همیت واراده برای انجا کارها درمیان اعضای شورا وشهرداری آمل وجود دارد وبه شهروندان آملی اعلام می کنم که روزهای خوشی برای این شهر در راه است.
رییس شورای اسلامی شهرآمل ادامه داد، خوشبختانه مقدمات اجرای طرح ساماندهی حاشیه رودخانه هراز برای اجرای طرح های تفریحی وگردشگری آماده شده ونیز پروژه بزرگ نهضت آسفالت سطح شهر ازچند ماه گذشته آغاز شده و با قدرت در دیگرکوچه های سطح شهر ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است که 5پارک جدید شهری به همت شورای اسلامی وشهرداری درمناطق مختلف شهرآمل که به ترتیب شامل ” کاجستان” در انتهای کوچه راهنمایی و رانندگی، ” سروستان” در فازدوم شهرک آزادگان، ” رازقی” درانتهای کوچه فیاض بخش، ” معلم” در انتهای شهرک نوبت و ” میخک” در امیر32- بلوارمنفرد نیاکی و در مجموع به مساحت حدود 21 هزار متر مربع توسط شهرداری های مناطق یک ودو و نیز سازمان سیما، منظر وفضای سبز شهری، واحدفنی وعمرانی  و واحد عمرانی شهرداری آمل ساخته شده است.
هزینه صرف شده با احتساب زمین وساخت وتجهیز این پارک ها درمجموع حدود 250میلیارد ریال میلیارد ریال ازسوی شهرداری آمل هزینه شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.