×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
افتتاح طرحهای عمرانی و خدماتی بخش لاریجان آمل به مناسبت هفته دولت

به مناسبت هفته دولت پنج طرح عمرانی و خدماتی در بخش لاریجان شهرستان آمل افتتاح شد.

این طرح ها شامل بهسازی و آسفالت راه روستایی کنارانجام، گیلاس و لوط در مجموع به طول بیش از پنج کیلومتر، اصلاح و بهینه سازی برق روستای هفت تن با ایجاد شبکه 20 کیلو ولت فشار متوسط و ایجاد سایت بی تی دی و تقویت جی اس ام بوده است.
برای اجرا و تکمیل این طرح ها در مجموع بیش از 15 میلیارد ریال از محل اعتبارهای دولتی هزینه شده و بیش از 10 هزار خانوار روستایی از مزایای آنها بهره مند شدند. 

عزت اله یوسفیان نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت : گاز به منطقه لاریجان رسیده و مخابرات و ارتباطات به بهره برداری رسید وبرای اینکه این نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچ تفاوتی برای هیچ یک از شهرستانها و استانها قائل نیست و خدمت رسانی به تک تک افراد وشهرها و استانها را وظیفه خود می داند و به لطف الهی در این کشور خرانه به روی مردم باز است و مردم باید مصلحت اندیشی کنند .

نماینده مردم آمل بیان داشت : آنهایی که در رأس دولت بودند همچون شهید رجای وباهنر گفتند که هدف ما فقط خدمت رسانی به مردم بوده و باید به مردم خدمت کنیم و به شهادت فکر می کردند وسرانجام به آرزوی دیرینه خود رسیدند ، آنهایی که مسئولین اصلی نظام هستند هیچ جای دنیا خانه ندارند و از فساد دور می باشند ، کسی که به انقلاب و نظام صدمه بزند خودش ضربه می خورد و جواب خودش را در همین دنیا می گیرید انشاءا… در سایه نظام خدمت رسانی خواهیم کرد و خدمت رسانی به مردم را آرزوی خود می دانیم .

فرماندار آمل نیز در آیین افتتاح این طرح ها گفت که در هفته دولت امسال ساکنان بیش از 223 روستا با جمعیت بیش از 150هزار نفر از مزایای طرح های مختلف بهره برداری شده بهره مند شده اند.
سیدجعفر رسولی افزود: دولت برای اجرا و تکمیل 164 طرح عمرانی، تولیدی وخدماتی این شهرستان که در هفته دولت بهره برداری شد، بیش از یکهزار و 200 میلیارد ریال هزینه کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.