×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان آمل:همه مديران با مصاحبه مطبوعاتي با روزنامه ها ـ سايتها و  جرايد شهرستاني و فرا استاني وبا ارائه عملکرد خود و دولت تدبير و اميد مردم را آگاه نمايند.

سيد جعفر رسولي معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان آمل درجلسه هماهنکي بزرگداشت هفته دولت گفت : باتوجه به اينکه دشمن در تلاش مي باشد تا  ناکارآمدي نظام را به مردم نشان دهد ، ما مديران که در نوک پيکان خدمت رساني به مردم عزيز هستيم ؛ اگر دولت را ناکارآمد جلوه بدهند ، جز من و شما چه کساني نماينده عالي دولت در شهرستان هستند ، افراد ناآگاه نمي دانند چه خدماتي از شما عزيزان در حال انجام مي باشد .

وی افزود:هفته دولت هفته مديران مي باشد و با شرکت مديران در برنامه هاي هفته دولت گام مثبتي در جهت اطلاع رساني عموم صورت مي گيرد. با حضور مديران فعال مي توانيم شهري خوب داشته باشيم و شهرستان آمل را به بالاترين رتبه در سطح استان و کشور برسانيم .

معاون استاندار وفرماندار ويژه شهرستان آمل در ادامه اظهارداشت : با تلاش آقای يوسفيان و همراهي و همدلي مديران ، نگاه ويژه دولت به شهرستان آمل بسيار زياد شده و انشاءا… بتوانيم اين نگاه را پرورش داده  و شاهد درخشش در تمام زمينه ها باشيم ، باتوجه به پيگيريهايي که نماینده مردم آمل  انجام شده بودجه هاي خوبي براي پروژه هاي عمراني از سوي دولت محترم تخصيص داده شده که مي توان به پروژه هاي سد ـ جاده جايگزين هراز ـ تونل ـ پل هزارسنگر و ديگر پروژه هاي ديگر نام برد و انتظاري که دولت از ما دارد بياييم شرح حوزه کاري خودمان را به مردم نشان دهيم .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.