×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
نوسازی سامان تاکسیرانی آمل با حضور تاکسی برلیانس

خودرو برلیانس برای نوسازی حمل ونقل درون شهری در اختیار رانندگان تاکسی آمل قرار گرفت.‌

آیین رونمایی از تحویل نخستین تاکسی برلیانس در شرکت امیربازرگانی امیرخودرو آمل با حضورلیتکوهی عضوشورای اسلامی شهرآمل، سبزعلی پورسرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری آمل وعشریه ریس هیات مدیره شرکت امیربازرگانی امیرخودرو آمل وجمعی از راننده های تاکسی شهری آمل درمحل این شرکت برگزار شد.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری آمل،گفت: جایگزینی تاکسی های برلیانس برای استفاده تاکسی های درون شهری در پی امضای تفاهم نامه میان سازمان همیاری شهرداریها و دهیاری های کشور و شرکت سایپا درحال انجام است و در اجرای این طرح در مرحله نخست ۴۵۰ دستگاه تاکسی فرسوده شهری از حمل و نقل درون شهری آمل خارج و خودروی برلیانس جایگزین خواهد شد.
محمد علی سبزعلی پور، قیمت خودروی برلیانس برای استفاده تاکسی ها را بیش از ۴۳۵ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: به راننده های تاکسی مشمول این طرح تا سقف ۲۸۰ میلیون ریال با نرخ کامزد مناسب تهسیلات با بازپرداخت ۴۸ماهه پرداخت می شود.
وی با اشاره به اینکه ۸۰۹ دستگاه تاکسی فرسوده در آمل حد فاصل مدل های ۱۳۸۶ و قبل از آن وجود دارد، اضافه کرد: ۶۵ دستگاه پیکان ، ۲۵۶ دستگاه پراید ، ۳۵۳ دستگاه پژو و ۱۳۵ دستگاه سمند به عنوان تاکسی فرسوده در آمل وجود دارد که رانندگان آن ها می توانند با مراجعه به سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری آمل از شیوه جایگزینی با خودروی جدید اطلاعات لازم را کسب نمایند.
دراین آیین فرشیدلیتکوهی عضو شورای اسلامی شهرآمل و عضو ناظر شورا درسازمان حمل ونقل بار ومسافرشهرداری آمل گفت: توجه ویژه به حوزه حمل ونقل درون شهری آمل، مورد تاکید جدی اعضای شورای شهر است و از این طرح حمایت وپشتیانی می کند.
وی، با بیان اینکه بزودی نرخ نامه جدید مسیرهای شهری نیز برای سیستم حمل ونقل درون شهری آمل تصویب تا رانندگان از بلاتکلیفی خارج شوند، افزود: خوشبختانه همکاری خوبی میان شهرداری با مجری نوسازی تاکسی های فرسوده است وامیدواریم با استقبال تاکسی داران مواجه شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.