×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از پلمب ۲۷ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نعمت‌الله آزادی در تشریح این خبر اظهار کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه، طرح کنترل و نظارت بر صنوف در شهرستان آمل به اجرا در آمد.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری بازرسان اداره اصناف و ماموران کلانتری‌ها از واحد های صنفی این شهرستان بازدید کردند، ۲۷ واحد صنفی متخلف به دلیل بی‌توجهی به هشدارها و عدم رعایت دستورالعمل‌های صادرشده در این شهرستان پلمب شد و متصدیان این واحدهای صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.


فرمانده انتظامی آمل از تداوم و استمرار اقدامات کنترلی و طرح‌های نظارتی تا پایان ریشه کنی ویروس کرونا خبر داد و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۲ تن چوب آلات جنگلی قاچاق در آمل

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل، گفت:ماموران گشت انتظامی این فرماندهی هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک کامیون حامل چوب مظنون و آن را متوقف کردند.

او افزود:ماموران در بازرسی از خودروی مذکور ۲ تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند، که در این رابطه راننده خودرو دستگیر و ضمن توقیف خودرو متهم به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف ۲۰ کیلو گرم تریاک در آمل

سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت:در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه استان با انجام اقدامات اطلاعاتی، از فعالیت ۲ عامل تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان آمل با خبر شدند.
او افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران با تشکیل تیم‌های عملیاتی و همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آمل متهمان را در حین حمل مواد مخدر شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ ثقفی گفت: در بازرسی از خودروی متهم ۲۰ کیلو گرم تریاک که به شیوه ماهرانه‌ای در وسایل شخصی آنان جاسازی شده بود، کشف شد.

او افزود: متهمان، پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

ثقفی بابیان اینکه مواد مخدر یک عامل مهم برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشری است، گفت: مواد مخدر ریشه اخلاق را در جامعه می‌سوزاند و ره آورد آن تزلزل خانواده‌ها و نگرانی و ناامنی شهروندان و در نتیجه تنزل امنیت انسانی آنان می‌شود. /علی منصوری

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.