×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

تبریک صمیمانه به جناب ظریف که بالاخره از زندان ذهن چهل ساله و اوهامات بیرون آمدند و بر ای نجات ملی بفکر رسوب زدایی ذهن شان و دوری از توهمات پرداختند و استراتژی زنده برای ارتباط با جهان در پیش گرفتند .
امید آنکه باهمراهی بخشهای دیگر حکومتی فصل جدیدی در روابط بین اللمل ایجاد گردد که هزار دوست کم ویک دشمن زیادآن شائالله
بد نیست بدانیم معمار جدید ژاپن دکتر دومینگ بود که بعد از جنگ جهانی دوم و با تمام خساراتی انسانی و مادی که ژاپن از متحدین جنگی آلمان نازی و آمریکا چشید و تمام زیر ساختها وهست و نیستش نابود شد به کمک آقای شیوارت؛بنیانگذار کنترل کیفیت آماری در WesternElectricکه کعبه آمال کنترل کیفیت آمریکایی بود توانست با مشارکت مهندسین ژاپنی وآموزش آنها از جمله “ایشیکاوا”وبا توجه به بهره وری و کاهش هزینه ها به همراه افزایش کیفیت در فاصله 5 سال که در سال 1955به پایان رسید توانست ژاپن را امروزبیکی از ابر قدرت‌هایی اقتصادی جهان بدل کند .
بطوریکه برای قدردانی از این دانشمندان و اصولی که برای نجات ژاپن ارائه دادند امروز عالی ترین جائزه کیفیت ژاپن بانام “دمینگ” نامیده می شود.
ژاپن نگفت این از کشور دشمن ماست وهر چه از سوی او باشد مردود و آب گل آلود؛این گونه تفکر ما را خانه نشین خواهد کرد و نعوذ بالله همه چیز ما را بر باد خواهد داد.
صد ملک دل به نیم نظر می توان خرید +خوبان در این معامله تقصیر می کنند
آمل ششم فرودین 99 دبیر صلواتی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.