×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دیدار خیریه پیشکسوتان فوتسال ایران به نفع بیماران سرطانی در آمل

پیشکسوتان وملی پوشان سابق فوتسال ایران در یک دیدار خیریه ای به نفع بیماران سرطانی در آمل پا به توپ شدند.

این دیدار خیرخواهانه که روز جمعه با پشتیبانی شورای اسلامی شهر، شهرداری وسازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری آمل، اداره ورزش و جوانان، باشگاه فرهنگی ورزشی شهدای ششم بهمن آمل وحامیان مالی بخش خصوصی جمعه شب در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل برگزارشد.

این دیدار که با حضور بیش از هزار نفر از علاقمندان  برگزار شد، یاد حسن حسین زاده دبیر فقید و مازندرانی فوتسال کشورونیز حسین قوی از مربیان تازه درگذشته فوتسال آمل نیز گرامی داشته شد وازخانواده این دو مرحوم نیز تجلیل شد.

در ترکیب تیم ملی فوتسال پیشکسوتان ایران که محمد ناظم الشریعه- سرمربی فعلی تیم ملی نیز بازی می کرد، بازیکنانی همچون محمدرضا حیدریان، مرتضی عظیمایی ومحمد هاشم زاده، مهدی حاج محمد وحسین رضایی  برابر بازیکنان منتخب مازندران با هدایت “حسین شمس “سرمربی سابق تیم ملی فوتسال حضور یافتند.

ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درخصوص برگزاری این مسابقه گفت: مرحوم حسین زاده از سرمایه های اصلی و بی منت فوتسال کشور بود و تکریم و یادبود آن مرحوم احترام به جامعه فوتسال و پیشکسوتان این ورزش است.

وی افزود: که یاد بود پیشکسوتان وافرادی که در فوتسال و ورزش کشور تاثیرگذار بودند، برگزاری بازی دوستانه با حضور هم بازی های سابق آنها، کمترین کاری هست که می توان انجام داد.

لازم به ذکر است که در پایان این بازی تیم پیشکسوتان فوتسال ایران با شش گل در برابر تک گل برابر منتخب مازندران به پیروزی رسید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.