×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

مسؤول برگزاری دومین همایش فرهنگی هنری اشکواره حسینی با اشاره به میزبانی آملی‌ها خبر از استقبال گسترده هنرمندان کشور از این جشنواره داد.

حسین جوادی مسئول برگزاری همایش اشکواره حسینی در نشست خبری همایش فرهنگی هنری استانی اشکواره حسینی اظهار کرد: دومین همایش فرهنگی هنری استانی اشکواره حسینی با موضوع امام‌حسین (ع)، دفاع مقدس و مدافعین حرم برگزار می‌شود.

مسئول برگزاری همایش فرهنگی هنری استانی اشکواره حسینی با اشاره به اینکه این همایش در هفت بخش برگزار می‌شود، افزود: این همایش در بخش های فیلم (مستند و کوتاه)، دل نوشته، نمایش خیابانی، شعر، عکس و سرود و تواشیح از ۲۸ مهر تا ۶ آبان در آمل به اجرا در می‌آید.

جوادی با بیان اینکه در بخش عکس هزار و ۴۰۰ فریم عکس به دبیرخانه ارسال شد که از این تعداد حدود ۸۰۰ عکس در موضوع آیین عاشورایی و مابقی با موضوع امام حسین (ع) بود، افزود: در بخش عکس ۱۴۷ عکاس از ۲۲ استان شرکت کرده بودند.

وی با اشاره به اینکه در بخش نمایش، ۱۲ نمایش اعلام‌ و سرود ۹ گروه آمادگی کردند، افزود: سال گذشته از نمایش خیابانی بسیار خوب استقبال خوب شد و از ۳۰ مهر تا ۴ آبان برگزار می‌شود

جوادی گفت: در بخش فیلم، ۱۶ فیلم در دو بخش فیلم کوتاه و مستند به دبیرخانه ارسال شدند که حداکثر زمان فیلم را ۳۰ دقیقه اعلام کردیم.

این مسئول ادامه داد: ۱۶ اثر در بخش تواشیح و در بخش شعر، ۸۴۰ قطعه به دبیرخانه ارسال شد.

دومین اشکواره فرهنگی هنری حسینی از ۲۸ مهر تا ۶ آبان در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل برگزار می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.