×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
داشتن شهری منظم حق شهروندان است

جلسه کمیته تخصصی ترافیک و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر آمل برگزار شد.

فرشید لیتکوهی عضو کمیته تخصصی ترافیک و حمل و نقل شهری شورا در تشریح دستور کارها و مصوبات این کمیته با بیان اینکه ساماندهی ورودی شهر از بلوار امام علی (ع) از جمله اقدامات اعضای این کمیته می باشد که با حمایت کلیه اعضای شورا انجام شده است گفت : جلسات این کمیته به منظور بررسی مصوبات جلسات قبل و بررسی مسائل و مشکلات حوزه ترافیک و حمل و نقل و ارائه راهکارهای لازم و اجرایی تشکیل می شود و امیدوارم در سال جاری شاهد تبلور و ظهور اقدامات مفید و مهم در راستای آسایش و رفاه شهروندان عزیز باشیم چرا که داشتن شهری منظم حق شهروندان است .

وی افزود : در این جلسه ضمن بررسی نقاط حادثه خیز از جمله سه راه بلوار شهید طبرسی منتهی به بلوار طالب آملی و سه راهی پل میربزرگ (پل سوم) توسط مشاور، طرح هایی ارائه شد که در حال بررسی و اقدام می باشد .

رئیس کمیسیون فنی شورای اسلامی شهر آمل تصریح کرد : همچنین در این جلسه پیرامون ایمنی ترافیک میدان هفت تیر و روبروی شهربازی طلایی و تراکم ترافیک میدان شهیدان محمدزاده چاکسر نیز بحث و تبادل نظر گردید .

قاسم رسولی مقدم عضو کمیته ترافیک و حمل و نقل شهری شورا اظهار داشت : تجربه خوب اجرای میدان ابوالفضل (ع) و استفاده از خرد جمعی و نظر متخصصان ترافیک شهر مطمئنا به کمک مدیریت شهری خواهد آمد .

قاسم رسولی مقدم عضو کمیته ترافیک و حمل و نقل شهری شورا اظهار داشت : تجربه خوب اجرای میدان ابوالفضل (ع) و استفاده از خرد جمعی و نظر متخصصان ترافیک شهر مطمئنا به کمک مدیریت شهری خواهد آمد .

وی اذعان داشت : تحلیل، بررسی و اعلام نظر در خصوص سیاست های راهبردی حوزه ترافیک شهر در برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت و نظارت بر حسن اجرای آن از جمله وظایف کمیته ترافیک می باشد .

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر آمل خاطرنشان کرد : کمیته تخصصی ترافیک به دنبال فرهنگ سازی در آموزش و اصلاح رفتارهای ترافیکی شهروندان و تسهیل در عبور و مرور شهری است .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.