×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دستگیری سارقان حرفه ای در آمل

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از اجرای طرح مقابله با سرقت و دستگیری ۱۱ نفر سارق حرفه‌ای با ۱۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نعمت الله آزادی با اعلام این خبر، گفت: در راستای کاهش وقوع سرقت و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی، طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان آمل، به اجراء در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی ماموران انتظامی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری ۱۱متهم به سرقت در عملیاتی ضربتی شدند.

سرهنگ آزادی از کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان خبر داد و خاطر نشان کرد: این افراد در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده به ۱۶ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

وی از دستگیری ۱۶ معتاد متجاهر و معرفی آنان به درمانگاه ماده ۱۶ و کمپ های ترک اعتیاد خبر داد و اظهار داشت:یکی از خرده فروشان مواد مخدر نیز دستگیر و مقدار ۳۲۰ گرم مواد مخدر در بسته های آماده فروش از وی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل در خاتمه با بیان این که، امنیت فرآیندی است که همه در تولید آن باید نقش آفرینی کنند از شهروندان خواست: هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند./علی منصوری

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.