×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

مدیرعامل سازمان آتش نشانی خدمات ایمنی شهرداری آمل از انجام هزار و ۷۳۲ موردعملیات اطفا امدادونجات دراین شهرستان خبرداد.

حسین نذیری مدیرعامل سازمان آتش نشانی خدمات ایمنی شهرداری آمل گفت: واحد عملیات این سازمان پارسال هزار و ۷۳۲ ماموریت در بخش‌های اطفای حریق وامداد و نجات را انجام داده اند که از میان ماموریت‌ها ۷۲۶ مورد مربوط به اطفای حریق و ۱۰۰۶ مورد مربوط به امداد و نجات بوده است.

وی با بیان اینکه حریق منزل مسکونی با ۱۴۳ مورد بیشترین و حریق انبار با ۴ مورد کمترین آمار آتش سوزی را شامل می‌شود، افزود: گرفتن حیوانات موزی با ۲۸۶ مورد بیشترین و برق گرفتگی و سقوط از ارتفاع با یک مورد کمترین آمار امداد و نجات را به خود اختصاص داده است.

نذیری گفت:هزار و ۳۶۳ مورد ماموریت در داخل محدوده‌ی شهری و ۲۳۰ مورد در خارج از محدوده‌ی شهری و ۱۳۹ مورد در روستا‌های انجام شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی خدمات ایمنی شهرداری آمل افزود: نیرو‌های عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی آمل در ایام پر ترافیک ایام چهارشنبه سوری، روز‌های پایانی سال و همچنین در نوروز به صورت آماده باش و با استقرار خودرو‌های سنگین اطفایی و امدادی در مناطق پر خطر و پر تردد به شهروندان و مسافران خدمات رسانی می‌کنند.

وی از کمک رسانی آتش نشانان آمل به سیل زدگان مازندران و گلستان خبرداد وگفت: گروه آتش نشانان آمل به همراه گروه اعزامی شهرداری آمل در تاریخ‌های چهارم، پنجم و ششم فروردین ۹۸ برای کمک به مردم سیل زده مازندران و گلستان اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی خدمات ایمنی شهرداری آمل گفت: با انجام آموزش‌های ممتد در مدارس و کارخانجات اتفاقات ناگواری که بعضا بر اثر سهل انگاری صورت می‌گیرد جلوگیری کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.