×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حادثه رانندگی در جاده هراز با ۶ کشته و مصدوم

رئیس پلیس راه مازندران از برخورد یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه خودروی پیکان با یک کشته و ۵ مصدوم در جاده هراز خبر، داد.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران با اعلام این خبر افزود:درپی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محور هراز محدوده رستوران شاندیز بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی چلاو به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه که بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید با یک دستگاه خودروی پیکان به وقوع پیوست، راننده خودروی پیکان و ۵ نفر از سرنشینان آن مجروح شدند.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه مصدومان این حادثه توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند، گفت:یکی از این مصدومان به علت شدت صدمات و جراحت‌های وارده جان باخت.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه علت تامه این حادثه در دست بررسی است، افزود:از عوامل اصلی بروز حوادث رانندگی و تلفات ناشی از آن، سرعت وسبقت غیر مجاز، رانندگی در حالت خواب آلودگی و عدم توجه به جلو است.

وی به رانندگان وسائط نقلیه توصیه کرد: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب و رعایت حق تقدم عبور، ضمن نمایش فرهنگ اجتماعی خود، ضریب ایمنی را بالا برده تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.