×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

فرمانده انتظامی آمل از دستگيري عامل افیونی و کشف یک کیلو گرم مواد مخدر در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع انواع مواد مخدر از سوی عامل افیونی در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری پلور شهرستان آمل قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام تحقیقات گسترده و بررسی میدانی موفق به شناسایی این عامل افیونی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: ماموران با هماهنگی قضائی این فرد را در حین حمل مواد مخدر با یک دستگاه خودروی در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از خودروی وی یک کیلو گرم مواد مخدر از نوعحشیش کشف کردند.

دستگیری ۱۹ سارق حرفه‌ای در آمل

سرهنگ حسین اسدی جانشین انتظامی شهرستان آمل نی گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی در ایام نوروز، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی ماموران موفق به شناسایی ۱۹ سارق منزل و اماکن خصوصوی در این شهرستان شدند.
سرهنگ اسدی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی و بسیج کلیه امکانات در عملیاتی ضربتی متهمان دستگیر و تاکنون به ۱۴ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.
وی از شهروندان خواست: با نصب دزدگیر و اقدامات پیشگیرانه زمینه ارتکاب جرم را برای سارقان فراهم نکنند و با اعلام به موقع اخبار و اطلاعات در مورد هرگونه موارد مشکوک پلیس را در برقراری نظم و امنیت پایدار یاری کنند. /علی منصوری

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.