×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
امام جمعه آمل:همه مدیران باید عملکرد خودرا  در معرض دید مردم قرار دهند

 امام جمعه آمل با بیان اینکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم اشاره کرد: دستاوردهای نظام در 40 سالگی، نظام و انقلاب را بیمه کرد و همه مدیران باید عملکرد خودشان در دید مردم قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین سید جلیل مرتضوی امام جمعه آمل در جلسه شورای اداری شهرستان با بیان اینکه در خلق حماسه اسلامی ششم بهمن آمل زن و مرد به میدان آمدند گفت: این حضور مردم باعث شد که دشمن نتوانست چند ساعتی مقاومت کند که امام عزیزمان در وصیت نامه سیاسی الهی خود به نیکی از مردم آمل نام برد.

 وی افزود: اگر خدایی ناکرده درآن روز آمل عزیز سقوط می کرد شوروی سابقه چشم طمع به آمل که شاهراه حیاتی کشور است دوخته بود و از این فرصت استفاده می کرد.

 مرتضوی با تاکید براینکه بعضی ها به ما می گویند سطح توقعات مردم بالا رفته است گفت: متاسفانه کسانی که کاندیدای ریاست جمهوری بودند وعده های سرخرمن دادند و نتوانستند به وعده خود وفا کنند و این باعث شد که توقعات مردم بالا برود.

 وی تاکید کرد: در این شرایط اقتصادی پیروز اصلی مردم  هستند چراکه پایبند به ارزشهای نظام بوده وهستند  و با این آرامش و امنیت نسبی که وجود دارد مردم قدردان هستند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی تقی زاده امام جمعه دابو و دشت  سر در ادامه مراسم با گرامیداشت هفته ششم بهمن گفت: ششم بهمن یک نعمت خدادادی است و این حماسه یک موهبت الهی و آزمونی برای مردم آمل و استان مازندران بوده است.

 وی اشاره کرد: همه ما وظیفه داریم مسئولیتی که به عنوان امانت بدست من و شما سپرده است حاصل ریخته شدن خون های ششم بهمن بوده است و باید از این امانت خوب نگهداری کنیم.

 در ادامه سيد جعفر رسولي فرماندار ویژه آمل اظهارداشت: حضرت امام حادثه ششم بهمن را در وصیت نامه سیاسی الهی خویش ثبت کردند و همگان می دانند که وصیت نامه ایشان مقطعی نیست و برای آیندگان نوشته شده است.

وی با اشاره به اینکه در حماسه ششم بهمن مردم آمل خودجوش پای کار آمدند، اظهارداشت: آمل دیار مردم با بصیرت و دشمن شناس است.

وی با بیان اینکه مردم آمل در سال 60 دشمن خود را به خوبی شناختند، افزود: جنگلی ها تصور اشتباهی از مردم آمل داشتند.

رسولی با اشاره به اینکه مردم آمل در سال 60 نقشه های دشمن را نقش برآب کردند، تاکیدکرد: مردم آمل در شرایطی پای کار آمدند که هیچکس آنها را به این امر تکلیف نکرد.

فرماندار ویژه آمل با بیان اینکه وصیت نامه امام برای آیندگان است، گفت: مردم آمل حماسه 9 دی را در بهمن ماه سال 60 خلق کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.