×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
همایش پیاده روی خانوادگی  گرامیداشت حماسه ششم بهمن در آمل

معاون سياسي واجتماعي فرمانداري از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی گرامیداشت حماسه ششم بهمن در آمل خبرداد.

هشتمین جلسه شورای توسعه ورزش همگانی شهرستان آمل در محل فرمانداری ویژه برگزار شد.

قدرت اله ناییج نژاد معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل در این جلسه گفت: حماسه اسلامی ششم بهمن سال ۶۰ یک رویداد مهم و تاریخی بوده که در سالهای سخت جنگ مردم ولایتمدار آمل برگ زرینی از مقاومت و ایثار را به نمایش گذاشته و جهت پاسداشت و بزرگداشت حماسه ششم بهمن تمامی دستگاهها می بایست پای کار بوده و از اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل به جهت برنامه ریزی مناسب و تشکیل به موقع جلسات تشکر می نمایم.

نائيج نژاد در ادامه افزود : باعنايت به اينکه همايش پياده روي به صورت پخش زنده از شبکه طبرستان پخش خواهد گرديد ، دستگاههاي ذيربط هماهنگي و همکاري لازم را داشته باشند و نيروي انتظامي با همکاري راهور نسبت به ايجاد امنيت و بحث ترافيکي اقدام لازم بعمل آورده و همچنين در بحث تأمين امنيت مکان مورد نظر اقدام نمايند .

سپس اسماعیل پهلوان رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل اظهارداشت: این همایش صبح روز جمعه ۵ بهمن از میدان قائم (عج) تا میدان شهدای ششم بهمن برگزار می شود.

دبیر شورای توسعه ورزش همگانی شهرستان آمل سپس ادامه داد: جهت برگزاری مناسب همایش و همچنین پاسداشت شایسته حماسه اسلامی ششم بهمن نیازمند تشریک مساعی و مشارکت فعال تمامی دستگاههای اجرایی شهرستان می باشد.

متولی ورزش و جوانان شهرستان آمل سپس افزود: برنامه ریزی همایش در قالب ۸ کمیته طراحی و بزودی جلسات تخصصی کمیته ها تشکیل خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.