×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رییس شورای شهر آمل خبرداد؛پاک سازی منطقه عمارت قبل از آب گیری سدهراز توسط آب منطقه ای مازندران

رییس شورای شهر آمل با اشاره به قرارداد و تفاهم نامه بابت سدهراز خاطرنشان کرد: اداره کل اب منطقه ای استان مازندران موظف شد 2 سال قبل از اب گیری سدهراز عمارت را پاک سازی کند.

محمدمحمدی، رییس شورای شهر آمل با بیان اینکه شهرداری محموداباد بابت انتقال زباله خود به عمارت مبلغ 2 میلیارد و 100 میلیون تومان به شهرداری امل بدهکار است، گفت: از چهارشنبه هفته گذشته به دلیل عدم پرداخت این مبلغ توسط شهرداری اجازه انتقال زباله شهرداری محموداباد به عمارت داده نشد.
وی افزود:تا زمانیکه شهرداری محموداباد دو میلیارد و 100 میلیون تومان را پرداخت نکند اجازه انتقال زباله شهر محموداباد به عمارت را نخواهیم داد.
این مسول با بیان اینکه این تصمیم قطعی است، ادامه داد: شهرداری محموداباد باید هرچه سریع تر این مبلغ را پرداخت کند تا اجازه انتقال زباله داده شود و محکم پشت این تصمیم شورای شهر آمل هستیم.
رییس شورای شهر آمل با بیان اینکه شهرداری آمل هیچ نقشی در تخلیه و انتقال زباله عمارت ندارد، گفت: برای سرنوشت زباله عمارت اب منطقه ای در حال کار مطالعاتی است و پس از اتمام کار مطالعاتی می توان به این نتیجه رسید که با ان قرار است چه کنند.
وی با اشاره به اینکه بر سر زمین کشتارگاه صنعتی مشکلی با اداره آب داشتیم که در حال شدن است، خاطرنشان کرد: اخذ مجوز کشتارگاه صنعتی در انتهای مسیر است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.