×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بااستفاده از فضای مجازی و رسانه ها آسیب های اجتماعی و آثار مخرب سوء مصرف مواد مخدر را برای آحاد جامعه اطلاع رسانی بکنیم

معاون سياسي واجتماعي فرمانداري ويژه شهرستان آمل:بایدبا استفاده از فضای مجازی و رسانه ها آسیب های اجتماعی و آثار مخرب سوء مصرف مواد مخدر را برای آحاد جامعه اطلاع رسانی بکنیم.

معاون سیاسی فرمانداری ویژه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آمل طی سخنانی گفت : لازمه عدم گرایش فرزندان و آحاد افراد جامعه آگاهی والدین به مضرات سوء مصرف مواد مخدر است و پدران و مادران ما باید در این زمینه توجه جدی به فرزندان خود داشته باشند تا جامعه عاری از آسیب های اجتماعی باشد.

وی ادامه داد:باتوجه به تلاش تمام مديران دستگاههاي اجرايي شهرستان ، توانسته ايم به آمار و ارقام خوبي دست پيدا کنيم و بتوانيم آسيب هاي اجتماعي در رابطه مصرف مواد مخدر در جامعه کاهش دهيم .

اين مسئول افزود : با کاهش آسيب هاي اجتماعي ، اعتياد هم کاهش پيدا کرده و ريشه کن خواهد شد ، و ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان تمام سعي و تلاش خود را بيش از پيش در جهت ازبين بردن اين عامل افيوني و بلاي خانمانسوز که خانواده هاي زيادي در سطح جامعه درگير آن مي باشند انجام مي دهد .

در ادامه معاون سياسي واجتماعي فرماندار از دستگاههاي خدمات رسان و اجرايي شهرستان خواست تا با نظارت بيشتر بر مناطق آسيب پذير امت آباد و رضوان 38 در کاهش آسيب هاي اجتماعي و مصرف مواد مخدر تمام سعي و تلاش خود را بکار گيرنده تا بتوانيم با فرهنگ سازي مناسب دراين مناطق ، اينگونه مشکلات را کاهش داده و جامعه اي پاک داشته باشيم .

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.