×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

شهردار آمل :افزایش قیمت قیر نهضت آسفالت ریزی معابر را کند کرد.

احمد امیرسلیمانی با اشاره به افزایش چشمگیر و چند برابری قیمت قیر در ماه ھای گذشته افزود؛ سال گذشته قیمت هر تن قیر 9 میلیون ریال بود و در حال حاضر این رقم با 41 میلیون ریال افزایش یافته و این گرانی فشار مالی بسیاری بر دوش شهرداری قرار داده است.

وی افزود: در شرایط کنونی خرید قیر تنھا به صورت نقدی و از طریق بورس امکان پذیراست و عدم وجود نقدینگی کافی در شهرداری ها خرید این محصول پالایشگاهی را با مشکل مواجه کرده است.

شهردار آمل با اشاره به اینکه پیمانکاران بر اساس قیمت 9 میلیون ریال برای هر تن قیر در سال گذشته با شهرداری ها قرارداد منعقد کرده اند و این قیمت امروز سه تا چهار برابر شده است گفت؛ قیمت هر تن آسفالت از ۸۰ هزار تومان در حال حاضر  به ۲۸۰ هزار تومان افزایش یافته است.

امیرسلیمانی با بیان اینکه یکی از مطالبات شهروندان از شهرداری ها ترمیم معابر، آسفالت معابر و کوچه های محلات بوده و انتظار دارند قبل از فرا رسید زمستان معابر شهر آسفالت شود ، اضافه کرد؛ امروز دولت باید به داد دستگاه های اجرایی ، همچون شهرداری ها برسد.

وی تاکید کرد؛ شهرداری ها به منظور ادامه خدمت رسانی به شهرندان با سرعت بیشتر و عبور از وضعیت موجود به ورود جدی وزارت کشور و تخصیص قیر حواله ای نیازمندند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.