×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
730 تماس با سامانه 137 شهرداری آمل

معاون خدمات شهری شهرداری آمل گفت : از ابتدای سال تا کنون 730 مورد تماس مردمی با موضوعات مرتبط مدیریت شهری با سامانه 137 شهرداری برقرار شد.

 علی علیزاده افزود:  در این تماس‌ها پرتکرارترین موضوعاتی که از سوی شهروندان مطرح شده به ترتیب مربوط به رفت و روب و نظافت با 251 تماس، واحد عمران شهری با 186 تماس ، سدمعبر (سازمان مشاغل) با 96 تماس ، تخلفات ساخت و ساز (پلیس ساختمان ) با 39  تماس ، ترافیک ، آبگرفتگی و … (واحد فنی و زیربنایی ) با 77 تماس ، سازمان حمل و نقل شهری (تاکسیرانی و اتوبوسرانی ) با 15 تماس ، واحد حقوقی شهرداری با 5 تماس و سازمان سیما و منظر شهری و فضای سبز 61 تماس ، بوده است.

علیزاده اضافه کرد : مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان عزیز از طریق روابط عمومی شهرداری رصد و به صورت مکتوب به واحد ها و سازمانهای مربوطه ارجاع می شود . این مشکلات تا حصول نتیجه و برطرف کردن آن موارد پیگیری و نتیجه به اطلاع شهروند رسانده می شود .

گفتنی است ؛ تلفن مرکز ارتباط مردمی 137 و سامانه پیامکی 1000121137 شهرداری آمل به صورت شبانه روزی آماده دریافت انتقادات و پیشنهادها و پاسخگویی به شهروندان در خصوص مدیریت شهری است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.