×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

معاون استاندار وفرماندار ويژه شهرستان آمل:نامگذاري 17 مرداد ماه روز شهادت خبرنگار شهيد محمود صارمي به عنوان روز خبرنگار فرصت ارزشمندي است براي پاسداشت و قدرداني از تلاش ها و مجاهدت هاي بي‌دريغ خبرنگاران بيدار و آزاد انديشي که زبان گويا و چشم بيدار جامعه‌اند .

سيدجعفررسولي در جلسه برگزاري مراسم تجليل از خبرنگاران با اشاره به موضوع جلسه گفت: خدمت در قلم زدن يک کار ستايش شدني مي باشد و ارزش جامعه خبري ستودنيست و امروزه با فرا رسيدن روز خبرنگار بايد از زحمات بي شائبه خبرنگاران زحمت کش تقدير و تجليل کرد.

وي در ادامه بيان کرد : خبرنگاران امروزه در تمامي صحنه ها حاضر بوده و به خوبي گزارشات تهيه کرده و به اطلاع عموم مردم مي رسانند و مديران شهرستاني بايد عملکرد دستگاه خود را اطلاع رساني نمايند.

معاون استاندار وفرماندار ويژه شهرستان آمل افزود: با توجه به فرارسيدن روز خبرنگار مراسم تجميع تجليل از خبرنگاران شهرستان با برنامه ريزي هاي انجام شده صورت مي گيرد و مديران شهرستاني نيز خبرنگاران شهرستان آمل که زيرمجموعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي مي باشند را با گذاشتن برنامه هاي متنوع به پاس زحمات اين عزيزان تقدير و تجليل نمايند.

در ادامه قدرت ا… نائيج نژاد معاون سياسي واجتماعي فرمانداري ويژه شهرستان آمل ضمن تبريک روز خبرنگار به خبرنگاران فعال و ساعي در عرصه مطبوعات ، در رابطه با نقش خبرنگار در دوران دفاع مقدس گفت : جامعه خبري از سالهاي سال حتي در دوران دفاع مقدس يک نقش کليدي بوده که اخبار و خبرهاي جنگ را باتوجه به امکانات آن زمان در اسرع وقت براي اطلاع رساني به هموطنان عزيز ارسال مي کردند که اين عمل آنها نشان از عشق به اين حرفه بوده است .

اين مسئول در ادامه افزود : امروزه شاهد آن هستيم که يک خبرنگار همگام با مسئولين در تمام عرصه ها حضور مؤثر داشته و اخبار را بصورت آنلاين براي اطلاع رساني به مردم ارسال مي نمايند . اين قشر زحمتکش که در تمام ادوار انقلاب اسلامي نقش چشمگيري داشته اند همواره با به مخاطره انداختن جان خود حتي در طول دوران دفاع مقدس ـ در دفاع از حرم ائمه نيز نقش آفريني کردند که موجب ستايش مي باشد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.