×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

 14 طرح عمرانی وخدماتی در روستاهای بخش امام زاده عبداله آمل با  هفت میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

همزمان با روز شهرداری و دهیاری ۱۴ پروژه عمرانی با هزینه ای بالغ بر هفت میلیارد ریال در بخش امامزاده عبدالله شهرستان آمل با حضور جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.

بخشدار امامزاده عبداله شهرستان آمل دراین آیین افتتاح این طرح ها گفت: 14 طرح عمرانی وخدماتی شامل دوساختمان اداری، 3 طرح سیستم امنیتی نصب دوربین های مدار بسته، 3 طرح تقویت شبکه های توزیع برق، طرح هادی، سالن ورزشی ، کانال بتنی پیاده رو و فضای سبزمعابر روستایی و ساخت میدان کشاورز است که در روستاهای این بخش افتتاح شد.
یحیی عسگری پور افزود: برای اجرا وتجهیز این طرح ها درمجموع بیش از 7 میلیارد ریال هزینه شده و بیش از 4هزار و34 نفر از ساکنان این روستاها از مزایای آن بهره مند شدند.

عزت الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی نی دراینمراسم اظهار داشت: با بیان اینکه ٣٨۰ هزار سکه را تنها ۵۰ نفر خریدند و بیش از ٣٨ هزار سکه را یک نفر خریداری کرد، افزود: توزیع نرخ ارز ۴ هزار و ٢۰۰ تومانی موجب فساد شد و ما بارها اعلام کرده بودیم که در توزیع سکه و ارز سقف بگذارید که توجهی به این مهم نشد.

یوسفیان ملا با اشاره به اینکه یک سری افراد با ارز دولتی موبایل خریداری کردند و با نرخ آزاد به فروش رساندند، افزود: فروش خودرو یک مسئله بزرگ است که متاسفانه سایت فروش نیمه شب باز شد و مشخص است این چنین اتفاقی رخ می دهد.

وی با تاکید بر توسعه روستاها و اینکه یک سری از خوش نشینان نمی خواهند روستا آباد شود تا آنان خوش باشند، گفت: اکثر راه روستایی در شهرستان آمل آسفالت، گازرسانی و غیره است.

یوسفیان ملا با اشاره به اینکه در مجلس شورای اسلامی پیگیر امنیت شغلی برای دهیاران و شورای اسلامی هستیم، افزود: این مهم را پیگیر هستیم تا به نتیجه مطلوب برسد به این دلیل که به طور مثال یک دهیار پس از چندین سال کار، خانه نشین نشود.

وی درباره صدور کارت بازرگانی برای فعالان اقتصادی در شهرستان گفت: مصوب شد تا در شهرستان آمل به صورت مستقل کارت بازرگانی صدور شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.