×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

سخنگو شورای اسلامی شهر از برگزاری آیین تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران شهرستان آمل خبرداد و افزود: این مراسم در شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری کرات آملی،خسرو ابراهیم زاده سخنگوی شورای اسلامی شهر آمل در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر آمل بیان کرد : بعد از مدت ها رکود مدیریتی در ورزش شهر آمل شاهد فروغ یک مدیر خوب در حوزه ورزش و جوانان شهر آمل هستیم که جنب و جوش و رونق خوبی در ورزش شهر ایجاد کردند .

وی با بیان اینکه نگاه شورا به ورزش شهر همواره نگاه حمایتی بوده و هست ادامه داد : با پیگیری های دکتر یوسفیان نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی و تلاش اداره ورزش و جوانان و مساعدت شورا و شهرداری کلنگ احداث سالن ورزشی در منطقه پائین بازار اخیرا با حضور وزیر ورزش و جوانان و استاندار مازندران بزمین زده شد و جا دارد از این عزیزان و کلیه کسانی که در امر توسعه و پیشرفت ورزش شهر زحمت می کشند تقدیر و تشکر نمائیم .

سخنگوی شورای اسلامی شهر آمل اذعان داشت : خیلی از رشته های ورزشی شهر آمل پتانسیل حضور در لیگ برتر را دارند که امیدوارم با تعامل و برنامه ریزی صحیح در حوزه قهرمانی چند تیم خوب و قوی مشخص و تا جایی که منع قانونی نداشته باشد حمایت شوند تا شاهد پیشرفت ورزش شهر باشیم .

در ادامه  اسماعیل پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان آمل بابیان اینکه شهرداری در حوزه جوانان باید فعال شود،گفت: ایجاد سازمان فرهنگی ورزشی در شهرستان آمل کار بسیار خوبی بوده که از سوی مجموعه شورا و شهرداری آمل صورت گرفت.

وی تصریح کرد: سرفصل‌های این سازمان باید تغییراتی ایجاد شود و باید در جهت ورزش همگانی تلاش کنند تا شهروندان به سمت ورزش سوق داده شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل با عنوان اینکه نگاه شورای اسلامی شهر به ورزشکاران  و قهرمانان باید حمایتی باشد،بیان کرد: باید با کمک شورای اسلامی شهر،شهرداری و سازمان فرهنگی و ورزشی آمل فصل جدیدی را در ورزش شهر رقم بزنیم.

پهلوان ادامه داد: به‌صورت فصلی جلسه اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری با روسای هیئت‌های ورزشی شهرستان برگزار شود تا بعضی از دغدغه‌های ورزش شهر را کاهش دهیم.

سید قاسم رسولی عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر آمل نیز با بیان اینکه با حضور آقای پهلوان فضای مثبتی در حوزه ورزش شهرستان آمل بوجود آمده است گفت : ورزش به عنوان یک فرصت و یکی از برنامه های مهم در کاهش آسیب های اجتماعی به شمار می رود و می تواند از بسیاری از کج روی های جوانان جلوگیری کند .

وی با بیان اینکه نگاه مجموعه شورا توسعه زیرساخت های ورزشی است افزود : شهر آمل در حوزه ورزش قهرمانان خوبی دارد و حتی می تواند تیمداری کند .

نماینده شورا در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با بیان اینکه در حوزه فرهنگ و ورزش تعامل خوبی با ادارات ذیربط داریم گفت : در سال ۹۶ شاهد قهرمانی تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری در مسابقات لیگ برتر کشور بودیم که این امر نشان دهنده حمایت شورا و شهرداری از ورزش شهر می باشد .

وی با بیان اینکه برخی از رشته های ورزشی، رشته های مصوب فدراسیونی نیست و نمی توان حمایت کرد بیان داشت : متاسفانه در برخی از رشته های ورزشی برخی از ورزشکاران اخلاق حرفه ای ورزش را رعایت نمی کنند و ما انتظار داریم در فضایی که اخلاق اثرگذار باشد ورود پیدا کنیم و کمی نگاهمان را نیز فرهنگی تر کنیم .

جهانگیر آذری عضو شورای اسلامی شهر آمل با بیان اینکه بانوان برای پرداختن به فعالیت های ورزشی نسبت به آقایان امکانات محدودتری دارند بیان کرد : بی شک پرداختن به ورزش و فعالیت های جسمانی برای هر شخص امری مهم و ضروری است اما اهمیت آن برای بانوان با توجه به نقش های مهمی که در جامعه دارند دوچندان است و ما باید در بحث ورزش، ورزش بانوان را بالسویه همانند آقایان ببینیم .

دکتر اسماعیل پهلوان رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل نیز در این جلسه اظهار داشت : تاسیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری را به فال نیک می گیریم و امیدوارم با تعامل همدیگر بتوانیم قدم های خوب و موثری برای پیشرفت ورزش شهر برداریم .

وی با بیان اینکه تشکیل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری موجب شده تا یک انضباط مالی شکل بگیرد افزود : تقاضا داریم این سازمان به ورزش همگانی شهر کمک کند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.