×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
لیگ برتر بسکتبال| شکست تلخ کاله با حضور هواداران در آمل

هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران امروز با انجام چهار دیدار ادامه پیدا کرد که در نخستین دیدار امروز تیم کاله به مصاف تیم مهرام رفت و این بازی را با نتیجه ۸۷ بر ۸۲ واگذار کرد.

کرات آملی؛دیدار تیم‌های کاله مازندران و مهرام تهران در هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور عصر دوشنبه در سالن ورزشی پیامبر اعظم(ص) آمل برگزار شد و در آن تیم مهرام با نتیجه ۸۷ بر ۸۲ برابر میزبان خود کاله مازندران صاحب پیروزی شد و ۲ امتیاز ارزشمند این هفته را به حساب اندوخته‌های خود واریز کرد.

مهرام در بازی رفت نیز در تهران با نتیجه نزدیک ۸۹ بر ۸۶ موفق به شکست کاله شده بود.

کاله‌ای که برای جبران شکست بازی رفت و کم کردن فاصله امتیازی با تیم‌های بالای جدولی به دنبال پیروزی دراین بازی خانگی بودند، بازی را مطابق انتظار طوفانی شروع کردند.

هر چند این روند در جریان چهار دست این مسابقه پرنوسان دنبال شده بود، اما مهرامی‌ها با تجربه بالای بازیکنان ملی پوش خود والبته شناخت کافی سرمربی سابق تیم کاله از بازیکنان فعلی خود، نهایت بهره را برد و در نهایت با اختلاف ۵ امتیازی با پیروزی آمل را ترک کردند.

دراین مسابقه، «محمد جمشیدی» بازیکن ملی پوش تیم مهرام با ۲۹ امتیاز، ۴ ریباند، ۲ پاس گل و کارایی ۳۰ بهترین بازیکن شد.

تیم مهرام تهران با کسب ۲ امتیاز ارزشمند مسابقه برابر تیم کاله مازندران درجدول رده بندی ۲۹ امتیازی شد و به رده سوم صعود کرد.

تیم کاله مازندران هم با قبول نهمین شکست این فصل خود با ۹ پیروزی گذشته، جمع امتیازهای خود را به عدد ۲۷ رساند و با سقوط یک پله‌ای در رده هفتم قرار گرفت.

شاگردان محمدرضا نوری در تیم کاله مازندران درهفته نوزدهم این مسابقات روز یکشنبه ۲۲ بهمن در بازی بیرون از خانه به مصاف میزبان خود پالایش نفت آبادان خواهند رفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.