×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
زندان فرجام شرور مسلح در آمل

شرور مسلح که سوار بر نیسان آبی و با تیراندازی موجب سلب آسایش شهروندان در آمل شده بوده،دستگیر شد.

کرات آملی،سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: به دنبال کسب خبری مبنی بر اینکه یکی از اراذل و اوباش با یک خودروی نیسان آبی و تیراندازی و درگیری در شهرستان آمل، موجب سلب آسایش شهروندان شده بود، ماموران بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و با هماهنگی مرجع قضائی طی یک عملیات منسجم این شرور مسلح و همدستش را در کمتر از ۱۲ ساعت در مخفیگاهش در شهرستان بهشهر دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه اسلحه کشف و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی دادند.

سرهنگ داداش تبار با بیان اینکه پلیس با پوشش اطلاعاتی کامل و حضور به موقع خود در محل حادثه به هیچ عنوان اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش و هنجار شکنان را نخواهد داد، افزود: امنیت مردم خط قرمز ما بوده و پلیس اجازه عرض سلام به هنجارشکنان نخواهد داد و برابر قانون با آن‌ها برخو دا خواهد کرد.

کشف ۲۰ فقره سرقت داخل خودرو در آمل

سرهنگ علی داداش تباربیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت یک خودرو سواری پژو ۲۰۶ در استان تهران و فرار سارقان به سمت شمال از محور هراز، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با تشکیل تیم‌های عملیاتی و تقویت گشت‌های انتظامی، ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ حین گشت زنی در سطح شهر، خودرو سرقتی را با دو سرنشین در یکی از خیابان‌های شهر، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، اظهار کرد: ماموران برای متوقف کردن خودرو دستور ایست صادر کردند که سارق خودرو بدون توجه به اخطار پلیس، قصد فرار از صحنه را داشت که با واکنش پلیس و استفاده ماموران از قانون بکارگیری سلاح و تیراندازی به سمت چرخ‌های خودرو موفق به توقیف آن شدند.سرهنگ داداش تبار با اشاره به دستگیری راننده و سرنشین خودور که از سارقان حرفه ای خودرو بودند ، افزود: در بازرسی از داخل خودرو مقادیر زیادی لوازم سرقتی داخل خودرو به ارزش یک میلیارد و  ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد. فرمانده انتظامی شهرستان آمل، افزود: متهمان در ادامه تحقیقات پلیس به ۲۰ فقره سرقت داخل خودرو اقرار کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.