×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تجهیز وبهره برداری از بخش شیمی درمانی بیمارستان امام علی (ع) آمل

بخش شیمی درمانی بیمارستان امام علی (ع) آمل بعد از تجهیز توسط مجمع خیران این شهرستان افتتاح وبه بهره برداری رسید.

کرات آملی؛بخش شیمی درمانی بیمارستان امام علی (ع) آمل به متراژ یک هزار متر مربع شامل بخش‌های بستری، سرپایی و آی سی یو طی سال‌های ۱۳۹۱ لغایت ۱۳۹۴ با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان احداث شد و در سال جاری با صرف ۴ میلیارد تومان هزینه تجهیز شده است.

دکتر غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران یکی از دلایل تاخیر برای بهره برداری به موقع بخش شیمی درمانی بیمارستان امام علی آمل را کمبود منابع مالی و کمبود کادر درمانی مرتبط و متخصص اعلام کرد و گفت: در حال حاضر بخش سرپایی با ۱۳ تخت و بخش بستری با ۱۷ تخت درمانی به بیماران سرطانی آمل و بیماران مراجعه کننده از شهر‌های غرب مازندران خدمات درمانی ارائه خواهد کرد.

او افزود: برای تکمیل بخش‌های تکمیلی شیمی درمانی و بیماران سرطانی آمل، دانشگاه علوم پزشکی مازندران با توجه به وجود ظرفیت ایجاد شده نسبت به تجهیزات مورد نیاز تکمیلی به تدریج و اولویت اقدام خواهد کرد.

مسعود نیک پور مدیرعامل مجمع خیران شهرستان آمل نیز با اشاره به تعداد بالای بیماران سرطانی در این شهرستان گفت: بیماران سرطانی در سال‌های اخیر به علت نبود بخش شیمی درمانی در شهرستان آمل برای دریافت خدمات مستمر درمانی مجبور به مراجعه به شهر‌های بابلسر، ساری و تهران بودند.

او با بیان اینکه این بیماران علاوه بر رنج بیماری باید هزینه‌های زیادی برای اعزام و اسکان و … پرداخت می‌کردند افزود: مجمع خیرین شهرستان آمل، مطابق تفاهم نامه با دانشگاه علوم پزشکی مازندران، ۴۰درصد از تعهدساخت را در کمتر از دوسال تکمیل و تحویل دانشگاه علوم پزشکی مازندران داد، اما متاسفانه در روند تجهیز بخش شیمی درمانی بیش از ۵ سال وقفه ایجاد شده بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.