×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حل مشکل زباله سخت است/موضوعی که هیچ شهرداری نتوانسته است به سرانجام برساند

شهردار آمل:موضوع زباله عمارت را تمامی شهرداران پیگیرش بودند و نتوانسته اند به سر انجام برسانند چون حل این مشکل به تنهایی سخت است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کرات آملی؛علی داوودی شهردار آمل در نشست فصلی با خبرنگاران گفت: در سال ۱۴۰۱ به اندازه تمامی سالهای گذشته عملیات آسفالت در سطح شهر انجام شده است به طوریکه از نیمسال اول سال گذشته تا کنون حدود ۲۰۰ هزار متر مربع آسفالت صورت پذیرفته است و این کار غیر از لکه گیری می باشد متاسفانه عقب ماندگی در این حوزه در شهر زیاد است برای همین انجام آسفالت معابر شهر برای ما و مجموعه شهرداری یک افتخار است و کاری که روتین در گذشته انجام نمی شد الان ما داریم این خدمت را برای شهروندان عزیز انجام می دهیم تا مردم از ما راضی باشند.

شهردار آمل در خصوص آغاز کار زیبا سازی فضای خالی میدان هزار سنگر با توجه به شروع فصل تابستان و ورود مسافران و گردشگران به شهر آمل گفت : پروژه میدان هزار سنگر با توجه به برنامه زمانبندی شده باید مدت ۴ ماه و نیم انجام می شد با تلاش همه همکاران و عوامل مرتبط در مدت زمان کمتر از ۵۰ روز به سر انجام رسیده و پیش بینی اعتباری که برای این پروژه در نظر گرفته شده بود حدود ۶۰ میلیارد تومان بوده است که با ۱۵ میلیارد تومان کار انجام شد و کار زیبا سازی محوطه خالی میدان هزار سنگر در دستور کار قرار دارد و حداکثر تا ۴ الی ۵ ماه دیگر این کار هم به سر انجام خوبی خواهد رسید .

علی داودی به اشاره به زمان اجرای طرح هندسی میدان قائم (عج) بیان داشت : طرح اولیه اجرای طرح هندسی میدان قائم(عج) آماده است ولی در باره ضلع جنوبی دیوار سپاه باید هماهنگی انجام بشود و البته اگر توافق حاضر بشود که فرمانده سپاه هم همکاری خوبی با شهرداری دارد ان شاالله این طرح هم در میدان قائم عج اجرایی می شود .

شهردار آمل در بخش دیگری از این نشست خبری عنوان کرد : اولین شهری هستیم که خزانه داریم یعنی شفافیت مالی و دنبال این نیستم که به خودم نمره بدهم و همیشه از نمره فراری بودم و باید این نکته را اضافه بکنم که کار حل زباله بسیار مشکل است اما باید حل بشود.

علی داوودی در باره پروژه میدان ۱۷ شهریور آمل بیان داشت : پیشنهاد آقای طاهری پور در مسیر کار قرار دارد و نظرات موافقان و مخالفان اجرای این طرح هنوز بر روی کاغذ نیامده است و ملاقاتی با آقای طاهری پور و فرماندار سابق جناب آقای حسینی داشتیم و به نقطه نظرات مشترکی رسیدیم و باید منتظر بود تا ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد و نظر شورا را هم باید ببینیم البته حواشی بسیار زیاد است و آنچه که باور داریم این است انجام و اجرای هر کاری باید به نفع شهر باشد و منفعت شهر برای من از هر چیزی مهمتر است.

شهردار آمل افزود: همه می دانیم که ترافیک مشکل بزرگ شهر آمل است و بحث ترافیک یک مبحث تخصصی و علمی است که باید با نگاه کارشناسی شده حداقل در صدد کم کردن حجم ترافیک در سطح شهر بر بیاییم.

علی داودی در توضیح مسائل مربوط به تیم والیبال هراز با ارئه توضیحاتی گفت: حرفهایی که بر سر زبانها افتاده که شهرداری می خواهد تیمداری بکند و تیم والیبال لبنیات هراز را زیر چتر حمایت خود بگیرد باید بگویم که پیشنهادهایی شده است و ذات این کار اصلا بد نیست و تمام تلاشم این است که تا نشاط را به شهر بر گردانیم و ما نمی توانیم امتیازی را خریداری بکنیم چون هزینه زیاد آن می باشد اما ساز و کار باید درست باشد و شورا هم باید موافقت بکند تا ببینیم چی پیش می آید .

وی ادامه داد:مسئول باید خادم ملت باشد،مردم ولی نعمت هستند و نوکری مردم وظیه مسئول است .این شهرداری در بحث تفکیک زباله از شهرهای پیشرو بوده و با راه اندازی یک اپلیکیشن اقدامات موثرتری در این خصوص در دست اقدام دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.