×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 20 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اجرای ۱۴ طرح ساماندهی گلزار شهدا با مشارکت بنیاد شهید و خانواده‌های شهدا در آمل

‌فرمانده سپاه آمل از اجرای ۱۴ طرح ساماندهی گلزار شهدا با مشارکت بنیاد شهید و خانواده‌های شهدا شهرستان در سال‌جاری خبر داد.

کرات آملی/سرهنگ عابدین داغمه چی فرمانده سپاه آمل در مراسم رونمایی از ساماندهی گلزار شهدای روستای شرم کلای بخش مرکزی آمل افزود: ۷۹ طرح عمرانی، چون ساخت خانه محروم، تعمیرات مسکن، ساخت و تکمیل ۵ مسجد، ترمیم مدارس و تهیه بسته‌های معیشتی امسال به طور ماهانه در دست اقدام است.

سرهنگ عابدین داغمه چی گفت: برای ساماندهی مزار سه شهید روستای شرم کلا ۵۰ میلیون تومان با هماهنگی بنیاد شهید، دهیاری و خانواده‌های شهدا هزینه شد.

احمد سیفیان رئیس بنیاد شهید آمل نیز در این مراسم با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران برای این هفته پیش بینی ۴ گلزار شهید را کرده بود، گفت: امروز در کنار رونمایی از ساماندهی گلزار شهدای شرم کلا بخش مرکزی آمل گلزاری شهدای روستای کتی و شاهاندشت لاریجان برای هفته دفاع مقدس نیز رونمایی می‌شود.

او با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۱ گلزار شهید با پیمانکاری جهاد سازندگی در دستور کار است که از ۱۰۰ درصد تا ۵۰ درصد انجام شده، افزود: آمل با ۴۷۰ شهید دارای بزرگترین گلزار شهدای در مازندران است که بیشترین آن در آستانه مقدس امامزاده ابراهیم (ع) در چهار قطعه و ۵۸ شهید به صورت پراکنده وجود دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.