×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شروع عملیات تقویت آنتن‌دهی تلفن همراه در روستای ایرا

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از آغاز پروژه تقویت آنتن دهی تلفن همراه در بخش لاریجان خبر داد.

کرات آملی/اسماعیل اعزی در آیین کلنگ زنی سایت جدید همراه اول در روستای ایرا که با حضور سید عباس حسینی فرماندار ویژه آمل و نوروزی مدیرکل مخابرات مازندران، گفت: پروژه تقویت آنتن دهی تلفن همراه بخش لاریجان از روستای ایرا، زادگاه علامه ذوالفنون حسن زاده آملی آغاز شد.

او می‌گوید: اجرای پروژه یو اس او (USO) با هدف تامین تلفن، اینترنت و سایر زیرساخت‌های مخابراتی کلنگ زنی در روستای ایرا شده است.

به گفته اعزی امکان افتتاح سایت جدید همراه اول در این منطقه فراهم شده و این سایت حداکثر تا ۴۰ روز آینده به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار ویژه شهرستان آمل نیز در این مراسم بر توسعه همه جانبه این روستا تاکید کرد و گفت: به برکت مرحوم علامه حسن زاده آملی توسعه همه جانبه روستای ایرا با سرعت انجام می‌شود.

او می‌گوید: اعتبار این پروژه از محل توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تامین شده است. به گفته حسینی سایت جدید تا ۴۰ روز آینده به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار آمل همچنین به توسعه زیر ساخت‌های ارتباطی بخش لاریجان نیز اشاره کرد و گفت: هشت دکل یو اس‌ای دیگر در بخش لاریجان احداث خواهد شد تا تقویت آنتن دهی این منطقه میسر شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.