×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بازداشت سارقان مسلح در آمل

فرمانده انتظامی آمل گفت: سارقان مسلح منازل که غیر بومی بودند با تلاش مأموران پلیس زمین‌گیر و در دام قانون گرفتار شدند.

کرات آملی/فرمانده انتظامی آمل ضمن اعلام خبردستگیری سارقان مسلح اظهار داشت: سارقان مسلح در یک عملیات سخت و سنگین زمین‌گیر شده و در دام قانون گرفتار شدند.

علی داداش‌تبار با تأیید خبر دستگیری سارقان، افزود: ساعت ۴ بامداد روز گذشته مأموران انتظامی کلانترى۱۱ دو نفر از سارقان منازل را دستگیر کردند که این افراد غیر بومی و اهالی غرب کشور بودند.

وی تصریح کرد: سارقان مسلح به سلاح گرم «کلت کمرى» بوده که در منطقه کوی رضوانیه با خودروى سواری دنا پلاس در حال فرار بودند.

فرمانده انتظامی آمل بیان کرد: سارقان با مقادیر زیادى طلا و جواهرات در دام قانون گرفتار شدند همچنین این سارقان سابقه سرقت در شهرستان‌های همجوار را دارند.

دستگیری اراذل و اوباش مسلح در آمل

همچنین فرمانده انتظامی آمل گفت: در پی شرارت و ایجاد رعب و وحشت توسط دو نفر از اراذل و اوباش سابقه دار که با تیراندازی باعث اخلال در نظم عمومی شده بودند، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ علی داداش تبار افزود: با توجه به متواری بودن و اختفاء متهمان در نهایت ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان، مخفیگاه آنان در یکی از روستا‌های شهرستان همجوار شناسایی کردند.

او گفت: با توجه به مسلح بودن متهمان به سلاح سرد و گرم، ضمن مقاومت به سمت پلیس حمله ور شده که ماموران در یک اقدام غافلگیرانه با واکنش سریع و مقتدرانه، متهمان شرور را زمین گیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل ادامه داد: در مخفیگاه متهمان، دو قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و یک قبضه سلاح سرد (قمه) کشف و ضبط شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.